Partition op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans2012

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Ik heb laaste mijn recovery verpest door iligale cd te gebruiken maar wat ik wle heb behouden is mijn orginele partition hide recovert. met behulp van magicpartition heb ik die bestand van hiden partition op mijn pc zichtbaar gemaakt en ik heb 8,5 Bg dvd en ik wil die partition op die dvd zetten is het dan moelijk om daarmee installatie te starten. zodat ik alles weer normaal heb.

Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar ik ben wel erg benieuwd naar het antwoord. Vraagje: wáárom wil je het eerst naar DVD branden om dán pas te herstellen. Waarom niet herstellen vánaf die partitie?

O ja, ik heb je vraag een paar keer moeten lezen voordat ik 'm helemaal door had. Het verdient aanbeveling om zo af en toe een punt of een komma in je vraag te zetten (scheelt mij in ieder geval 3 keer de vraag lezen, maar oké dat kan natuurlijk ook geheel aan mij liggen)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar ik ben wel erg benieuwd naar het antwoord. Vraagje: wáárom wil je het eerst naar DVD branden om dán pas te herstellen. Waarom niet herstellen vánaf die partitie?

O ja, ik heb je vraag een paar keer moeten lezen voordat ik 'm helemaal door had. Het verdient aanbeveling om zo af en toe een punt of een komma in je vraag te zetten (scheelt mij in ieder geval 3 keer de vraag lezen, maar oké dat kan natuurlijk ook geheel aan mij liggen)
hehe nee je hebt gelijk maar ik kan hem niet via partition starten omdat ik het verknald heb met die illigale versie. eerst kon ik gwn met F10 starten maar nu lukt het niet meer.

Ik dacht even het te begrijpen, maar toch ook weer niet. Met een illegale versie vern*** je eventueel als je je best doet de primaire C: (Windows) partitie, maar toch niet de hidden recoverypartitie? (Dáárom is het ding toch hidden, zodat er geen fratsen mee uitgehaald kunnen worden)

kijk der was iets mis, als ik herstel deed dan bleef veel bestand bewaard die ik voor de hersetl nog had. toen heb ik alleen C schijf geformateerd met illigale cd en D schijf de hiden partitie zo gelaten zodat ik het later weer kon gebruiken. maar helaas deed hij het niet want als ik normaal op F10 druk moet ie de herstel starten maar dat lukt niet.

Ok, ik vat 'm. Misschien een telefoontje naar de pc-leverancier met je F10 probleem (zonder te reppen over het illegale cd gebruik) Er zijn wellicht meerdere wegen die naar Rome (ic. de recover partitie) leiden ?

ik had laast een windows xp versie gedownload waar geen setup.exe in zat en ik kon daarmee mij pc installeren. in mij partitie zitten precies dezelfde bestanden als in die versie dus ik denk als ik het allemaal op een dvd zet ( een bootable ) dvd dat ik het gwn kan herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan