MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Met behulp van hier heb ik van mijn dynamische 2e harde schijf een standaard en aktieve harde schijf gemaakt.
Klaar om die in verschillende stukken te verdelen dus.
Maar zoals gewoonlijk....is er altijd wel weer iets dat niet mee wil werken
Als ik via PM7 alles zo verdeel, gaat alles goed, klik ik daarna op "apply" dan krijf ik 2 foutmeldingen
Foutmelding 1:
error #1611
Bad system file name 9 (48)
Foutmelding 2:
error # 983
To many errors found, process halted
Toen heb ik in wondows zelf mijn harde schijf op fouten gecontroleert en laten repareren.
Daarna weer alles ingesteld met Pm 7, weer op "apply" geklikt, pc moest eerst opnieuw gestart worden, ik helemaal happy dus, eindelijk vooruitgang
Geeft ie weer een foutmeldding weer :8-0:
nummer 1611 weer
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen
IK wou mijn 2e harde schijf eerst verdelen, om vervolgens alle belangrijke dingen van mijn 1e HD daar op te zetten, en dan schijf 1 formateren.
Heb ik nog even een vraagje.
Ik heb nu 1x 40GB en 1x 80GB
kan ik daar misschien samen 1x 120GB van maken???
Hopelijk kan iemand mij zsm mee helpen, omdat ik nu een paar daagjes de tijd heb om er goed me bezig te gaan, maar als alles tegen blijft zitten, gaat mijn plezier ook weg
Alvast bedankt iedereen die hulp kan bieden!
Klaar om die in verschillende stukken te verdelen dus.
Maar zoals gewoonlijk....is er altijd wel weer iets dat niet mee wil werken

Als ik via PM7 alles zo verdeel, gaat alles goed, klik ik daarna op "apply" dan krijf ik 2 foutmeldingen
Foutmelding 1:
error #1611
Bad system file name 9 (48)
Foutmelding 2:
error # 983
To many errors found, process halted
Toen heb ik in wondows zelf mijn harde schijf op fouten gecontroleert en laten repareren.
Daarna weer alles ingesteld met Pm 7, weer op "apply" geklikt, pc moest eerst opnieuw gestart worden, ik helemaal happy dus, eindelijk vooruitgang

Geeft ie weer een foutmeldding weer :8-0:
nummer 1611 weer

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen

IK wou mijn 2e harde schijf eerst verdelen, om vervolgens alle belangrijke dingen van mijn 1e HD daar op te zetten, en dan schijf 1 formateren.
Heb ik nog even een vraagje.
Ik heb nu 1x 40GB en 1x 80GB
kan ik daar misschien samen 1x 120GB van maken???
Hopelijk kan iemand mij zsm mee helpen, omdat ik nu een paar daagjes de tijd heb om er goed me bezig te gaan, maar als alles tegen blijft zitten, gaat mijn plezier ook weg

Alvast bedankt iedereen die hulp kan bieden!