Hi all,
Ik heb ’n nieuwe HD erbij gezet, opgedeeld in 3 partities en 1 partitie primary gemaakt en daar In XP Prof. NL op gezet.
Dat was dan tevens de derde OS keuze in mijn systeem want ik had al ’n dual boot Win 98SE en WinXP Prof. UK op de 1e Hd staan.
De boot keuze is dus:
Win XP old (default)
Win 98 SE
Win XP new
Het vreemde doet zich voor bij ’n logical partitie (f
op de nieuwe HD die ik CORRESP heb genoemd. Deze wordt dus dus alle 3 de OS’en gebruikt. Vanaf de datum dat ik de Win XP New heb aangemaakt ( 23 maart jl) en ook de partitie f: CORRESP in gebruik heb genomen, kan ik de na die datum bijgevoegde documenten, foto’s enz enz. niet terug zien als ik de partitie gebruik onder Win XP new.
Vervolgens zegt Computer management / disk management van Win XP old dat de partitie in FAT32 is geformateerd en bij Computer management / disk management van Win XP new in NTFS. Terwijl de andere twee partities van de nieuwe HD bij Computer management / disk management van beide XP’s FAT 32 zijn.
Hier staat mijn verstand allang stil dus wie het weet mag het heel graag zeggen.
Alvast bedankt
Hans
Ik heb ’n nieuwe HD erbij gezet, opgedeeld in 3 partities en 1 partitie primary gemaakt en daar In XP Prof. NL op gezet.
Dat was dan tevens de derde OS keuze in mijn systeem want ik had al ’n dual boot Win 98SE en WinXP Prof. UK op de 1e Hd staan.
De boot keuze is dus:
Win XP old (default)
Win 98 SE
Win XP new
Het vreemde doet zich voor bij ’n logical partitie (f

Vervolgens zegt Computer management / disk management van Win XP old dat de partitie in FAT32 is geformateerd en bij Computer management / disk management van Win XP new in NTFS. Terwijl de andere twee partities van de nieuwe HD bij Computer management / disk management van beide XP’s FAT 32 zijn.
Hier staat mijn verstand allang stil dus wie het weet mag het heel graag zeggen.
Alvast bedankt
Hans