Party-Tanic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn90

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo

Mijn website heet: www.party-tanic.tk Een website vol leuke en bijzondere dingen.

Ik zou graag willen weten wat jullie van de inhoud en de layout ect vinden.

bvd

Martijn:D

Eerst de site zelf scrollen.. en dan ook nog het middenstuk scrollen... Is irritant..
Daarnaast .. een .tk... reclame rommel...

Het is de eerste keer dat ik een echte site zelf maak ( met HTML )
Ik heb al wel eens freewebs gehad en een raar website maak programma.

Waarschijnlijk ga ik .nl maken dus van de .tk rommel kom ik wel af ;)!

snap het nut van je 'laad' balkje niet bij verschillende pagina's, volgens mij werkt hij ook niet eens. En let op je spelling (zie al autoschow staan rechts, en 'Over enkele ogenblikken komt je in het gastenboek')

Let inderdaad eens op je spelling want dit komt zeer knullig over...

Dat kan natuurlijk maar laat iemand er even naar kijken dan:thumb:

Oke bedankt voor de tips :thumb:

Ik vind een paar dingen een beetje vervelend.

-Ik kan geen rechtermuisknop doen. Je bron kan ik toch wel zien, dus het heeft geen nut...
-De scroller onderin. Beetje nutteloos, ik zie graag de links waarop ik klik. Wie weet zend je me wel naar een of andere phising site. Bij wijze van spreken.
-Maak de naam van je beginpagina index.htm(l). Als ik naar http://members.home.nl/martijn1990/Dream-tanic/ ga, dan zie ik je directory.

Qua layout:

-Maak de header ook blauw achtig of iets in die richting. Oranje is de contrast kleur van blauw. Hierdoor is het erg fel en past het niet bij elkaar. Centreer ook de header.
-Je html codes zijn erg slordig. Zoek anders eens een boek in de bibliotheek en probeer netjes te coden. Dit is vooral handig voor jezelf, zodat je overzicht kan houden.

In ieder geval, goed werk, ga zo door en vooral, veel plezier!

Groetjes,

Icky

Ik vind een paar dingen een beetje vervelend.

rechtermuis heb ik gedaan omdat mensen anders alle plaatjes zelf opslaan en aan andere laten zien ( dit geld ook voor de filmpjes) nu komen ze nog terug op de website.

Ik heb hem nu naar index.htm verandert dus mijn directory kan je niet meer zien.

Over de header zal ik na denken en ik krijg volgendjaar waarschijnlijk les in html ( tot nu heb ik alles zelf gedaan ( ook mijzelf html geleerd ))

Maar iig bedankt voor de tips :)

Martijn

In firefox kun je nog steeds rechtsklikken op je foto;s en voor opslaan kiezen en dan nog die plaatjes die je hebt staan zijn ook niet van jezelf en zijn zo op internet te vinden (de fun foto's)

Leejoo

ik zag bij partners daat je leejoo hebt gebruikt :P
lekker makkelijk he!:D

ik gebruik het ook het ook *ssst xD*

Ik heb verschilldende laadbalkjes nu weggehaalt dus daar ben ik vanaf.
De header heb ik nu ook verandert ik vind hem er zelf wel lijp uit zien zo :) ( ik heb een beetje gerommeld met photoshop en dit kwam eruit :) )

En Leo is IDD erg handig :)... ik heb er gekgenoeg ook nog wat van geleerd :P :)...

Wat vinden jullie eigelijk van de inhoud?...
Ik ga vandaag nog bezich met een pagina met weetjes dat lijkt mij wel wat,

Martijn

bij nieuws: met jouW naam
zet er meteen links in naar die nieuwe dingen (bijv. over mij), ik ben lui, hou niet van zoeken.
bij de weetjes zitten aardig wat spel- en tekstfouten.

groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan