• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pas gaan rekenen na invullen cel (kom er niet uit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuurar

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
Goedemorgen,

Ik ben van de week met de hulp van "rdg1314 en Revdutchie" bezig geweest om een cel pas te laten gaan rekenen nadat in een andere cel een waarde komt te staan.
Nu ben ik er mee bezig geweest maar kom er niet uit :confused:
Krijg nu in cellen #WAARDE! te zien. Zodra er een cel ingevuld woord gaat hij wel rekenen.
Waarschijnlijk zal het wel komen doordat er in rij 10 een optelling van cellen staat die alleen gaat werken als er wat ingevuld staat.
Mijn kennis is niet groot genoeg en hoop dat iemand me weer op weg kan helpen!?

Bedankt alvast!

Bijlagen

Wijzig in de formule van I12, en de volgende:

=ALS(I10<>"";SOM..........
in
=ALS(I10>0;SOM.........

Ad helemaal TOP:thumb:

Nu is alles leeg tot er wat ingevuld word!!!!

Bedankt!! ( ook voor de snelle reactie)

Nu is alles leeg tot er wat ingevuld wordt!!!!
Toch een vreemde vraag als je naar bijgaand plaatje, een screenprint van mijn eerder aangedragen oplossing, kijkt.:confused:

Bijlagen

• Fullscreen capture 14-2-2010 160205.jpg
    Fullscreen capture 14-2-2010 160205.jpg
    99,6 KB · Weergaven: 55
Toch een vreemde vraag als je naar bijgaand plaatje, een screenprint van mijn eerder aangedragen oplossing, kijkt.:confused:

Snap er niets van maar met jou formule kreeg ik toch echt overal #WAARDE! te zien als rij 10 leeg was )maar wel met een som)

En bedankt nog voor het verbeteren van mijn Nederlands!

Laatst bewerkt:
Vreemd. Het kan te maken hebben met de invoegtoepassing Analysis Toolpack die je misschien niet hebt geactiveerd: Extra - invoegtoepassingen.

Daar weet ik niets van sorry zo ver gaat mijn kennis niet.
Probeer gewoon wat voor de hobby te doen.
Jammer dat daar niet eerder aan gedacht word dan. Krijg nu beetje gevoel dat je me af zit te zeiken! Terwel ik gewoon wat wil leren!

Voortschrijdend inzicht is iets anders dan afzeiken.

Daar weet ik niets van sorry zo ver gaat mijn kennis niet.
Probeer gewoon wat voor de hobby te doen.
Jammer dat daar niet eerder aan gedacht word dan. Krijg nu beetje gevoel dat je me af zit te zeiken! Terwel ik gewoon wat wil leren!

Zp dan, zie mijn bestandje, contoleer svp wel even de berekeningen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan