pas mijn processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
wie kan mijn dat vetellen ik heb een p3 933mhz met een shuttle moederbord av18 soket 378
kan ik daar dan een p4 opdoen
zo nee wat is dan het beste om te doon een nieuwe moederbord met processor kopen of iets anders

ietsander wat dan

Nee er past helaas geen P4 in die cpu vitting.
Je hebt nu een P3 933mhz? Wat wil je gaan doen met die nieuwere processorkracht?
Pas dan kan er denk ik advies op maat worden gegeven...

ik wil wat sneller voor spelletjes en film bewerking en fotobewerking

Geplaatst door djoeke
oja het liefs geen amd
Oh.
Nou dan blijft er maar 1 over, he?
Wat is je budget, wat voor soort spellen speel je, hoeveel aanwezige RAM heb je nu, welke videokaart heb je nu? Heb je zelf al een idee van je wensen t.a.v. cpukracht e.d.?

OJA HET LIEFS GEEN AMD

dat klopt ik heb ook een amd 1700xp maar ik vind dat hij bij een hoop spelletje stoter want dan moet hij weer laden en dat heb ik niet met mijn p3 933 mhz dat loopt bij de zelfde spellen wel goed daarom wil ik geen amd meer

allen voor moeder bord +processor+geheugen 350tot 400 euro is dat zo een beetje een prijs of dit dit niet toegangkelijk

Geplaatst door djoeke
OJA HET LIEFS GEEN AMD

dat klopt ik heb ook een amd 1700xp maar ik vind dat hij bij een hoop spelletje stoter want dan moet hij weer laden en dat heb ik niet met mijn p3 933 mhz dat loopt bij de zelfde spellen wel goed daarom wil ik geen amd meer

allen voor moeder bord +processor+geheugen 350tot 400 euro is dat zo een beetje een prijs of dit dit niet toegangkelijk
Kun je die AMD niet upgraden? Hangt af van moederbord, maar dat laden/stotteren, is dat geen kwestie van weinig geheugen? Aangenomen dat de pc verder goed geconfigureerd en ingesteld is, want het verhaal van een P3 die een AMD overtreft verbaast me enigszins...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan