pasfoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Met welk programma kan ik foto's op pasfoto formaat afdrukken, zonder kwaliteits verlies.
Met irvanview heb ik het al geprobeerd maar heb daar toch kwaliteits verlies.

Ik heb meerdere programma's geprobeerd maarhet is mij gelukt met picture it.

Bedankt.

Ik gebruik gewoon photoshop om plaatjes te verkleien.. Eerst resize je ze gewoon en dan het verscherpen.. (bij filter geloof ik)

als je gewoon een foto op je pc zet en dan kan je in mijn documenten (als je hem daar heb staan ) dat plaatje zien en krijg je daar onder in beeld afdrukken en dan kan je kiezen wat je wilt 2 foto's onder elkaar of pas foto's of in een keer groot

(er zijn wel eisen aan pas foto's he!!!!

als je een nieuwe paspoort laat maken word een eigen gemaakte pas foto niet geaccepteerd

Jazeker wel, ik heb ze vanmorgen afgeleverd bij het gemeentehuis voor een paspoort.
Kan ze volgende week ophalen.

Geplaatst door T._de_vries
Ik gebruik gewoon photoshop om plaatjes te verkleien.. Eerst resize je ze gewoon en dan het verscherpen.. (bij filter geloof ik)

Dit is niet de manier. Probeer het volgende; File -> print options , en daar de foto gewoon afdrukken op het gewenste formaat. Krijg je haarscherpe printjes. (in photoshop dus)

groetjes

Poekie

Ik heb het zelf geprobeerd met paint shop pro, maar daar kreeg ik de foto's niet scherp afgedrukt.
Heb het nu met picture it gedaan en nu zijn de foto's wel scherp, dat bleek wel want bij het gemeenthuis accepteerden ze de foto's voor een paspoort.

Mocht je, geheel begrijpelijkerwijs:) , toch liever met paint shop pro werken in de toekomst, zoek daar dan eens hoe je het printformaat kunt veranderen. Zonder het formaat van de file te veranderen.

Poekie

Voorlopig hoef ik geen pasfoto's meer te maken (pas over 5 jaar weer), en dan ben ik je advies vast alweer vergeten.
Maar inieder geval bedankt voor je reactie.

Zou je mij kunnen zeggen waar ik het programma picture it zou kunnen downloaden.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan