• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pasfoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Volgens mij heeft iets dergelijks in dit forum gestaan, maar het volgende zoek ik.
Ik heb een adressenlijst gemaakt. Gegevens hiervan gebruik ik in een presentielijst (ook in excel) en gegevens zijn gekoppeld aan Worddocument(en). Dit laatste is verder niet van toepassing hier.

Graag zou ik een werkblad willen maken , een soort formulier wat ik uitprint, waarin ik een naam selecteer uit mijn vaste gegevens. Tot zover werkt dit ook al maar nu wil ik dat aan die geselecteerde naam een pasfoto is gekoppeld die dan getoond wordt.

Wie weet hier een oplossing voor?

Grt,
deSmid.

Opnieuw perfect. Staat heel veel op deze site (van jou?!).
De moeite waard om daar rond te snuffelen.

Grt,
deSmid.:thumb:

Het was even zoeken naar de werking van het blad.

Nog even een vraagje, bij de definitie van Figuur staat:
=INDEX(Figuren!$B$1:$B$100;VERGELIJKEN(!$B$2;Figuren!$A$1:$A$100;0))

Het uitroepteken ! voor $B$2 staat hier voor Blad1! denk ik. Als ik de bovenstaande formule zo intik krijg ik de melding dat de formule niet klopt, toch werkt het wel zo.

Is deze manier een verkorte wijze of is het op deze manier niet afhankelijk van welk werkblad dan ook.

grt,
deSmid.

Een verkorte formule kan ik niet zomaar onmiddellijk verzinnen (anders had ie op m'n website gestaan).

En een uitroepteken voor het celadres, maakt dat de formule onafhankelijk van een werkblad is.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan