Paspop is onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

grefx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2007
Berichten
3
Hoe fotografeer je lingerie op een paspop en dat de paspop niet te zien is? Ik denk in ieder geval dat het op een paspop gefotografeerd is.
 
Achteraf bewerken met Photoshop? Al snap ik niet waarom je die moeite zou doen en het ook gewoon los kunt fotograferen..
 
Achteraf bewerken met Photoshop? Al snap ik niet waarom je die moeite zou doen en het ook gewoon los kunt fotograferen..


Nee want ik moet ook het bandje zien van de bh en het moet wel in de vorm van een mens gefotografeerd worden. Zie voorbeeld
 

Bijlagen

  • Afbeelding 1.png
    Afbeelding 1.png
    67,8 KB · Weergaven: 89
Daar zal je inderdaad voor moeten gaan 'psp-en' gewoon de betreffende kleur transparant maken en de ontstane afbeelding opslaan als een .gif of .png bestand.
Er zijn natuurlijk vele programma's waarmee je het transparant maken kunt doen.
 
Achteraf bewerken met Photoshop? Al snap ik niet waarom je die moeite zou doen en het ook gewoon los kunt fotograferen..

Als je dit voorbeeld ziet snap je waarom. De foto moet als het ware 3D worden. Je moet zowel de binnenkant als de buitenkant zien van de lingerie alleen de paspop
 
Ondersteunen met draadjes.
Bijvoorbeeld koperdraad, gewoon VD wat in elektriche installaties zit.

Of draad verkrijgbaar bij hobby (knip & plak) zaken.
Voor een vorm kun je ook een reepje volièregaas gebruiken.

:cool:
 
Misschien een CAD programma gebruiken en daarna een printscreen maken en plakken in een fotobewerkingsprogramma en opslaan als jpg.
 
om ze weg te halen raad ik gimp aan of pfs(photo file studio ofzo)
google het even ze zijn alletwe gratis
is het vor en webshop?
 
Als je dit voorbeeld ziet snap je waarom. De foto moet als het ware 3D worden. Je moet zowel de binnenkant als de buitenkant zien van de lingerie alleen de paspop

dat snap ik je zal het in een vorm moetn leggen die in het andere gedeelde past
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan