Pass gevraagd bij het her-installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

EJumper

Banned
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo mensen =)
ik wil graag een BIOS code dat me kan helpen om mijn pc opnieuw te installeren.
Mijn PC merk is Acer.
Er zijn al eerdere goeie oplossingen tegen mij verteld. Maar ik heb geen verstand van de inhoud van een computer en daarom vraag ik vriendelijk om hulp voor een BIOS password =)
p.s Heb een foto van wat er nu komt als ik mijn pc wil her-installeren en een foto van toen er geen wachtwoord op stond. Mensen die een idee hebben. graag een reactie. Mensen die geen idee hebben aub geen reacties dat lijdt tot ruzie, en dan wordt de topic gesloten.

Bijlagen

• IMG001.JPG
    IMG001.JPG
    25,2 KB · Weergaven: 40
  • IMG003.JPG
    IMG003.JPG
    62 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
ben jij niet Qjumper

ik zag iemand met een naam QJumper
vond ik een nice naam dus heet ik EJumper
E=Emma
mag dat niet dan ? :confused:

ja die stelde namelijk precies dezelfde vraag.

Als een moderator een member dom noemt (met een omweggetje) is het logisch dat je erom vraagt.

Maar nu wil echt serieus een topic met een vraag en gewone antwoorden en dan wil ook graag dat een moderator de topic gaat sluiten door een goeie reden en niet omdat ik een smiley stuur.
Ok ik had niet te ver moeten gaan mrja. Mensen dom noemen is ook niet aardig :3

in de eerste plaats als jij niet netjes bent dan kun je een "straf" verwachten.
ten tweede als jij een ban krijgt dan is het niet netjes om zo terug te komen.
ten derde een kloon is niet toegestaan.
ten vierde als een moderator je nu hiervoor een ban geeft dan staat hij/zij nog in zijn/haar recht.
ten vijde...we wachten af wat de moderator gaat doen.

Als een moderator een member dom noemt (met een omweggetje) is het logisch dat je erom vraagt.
Geen van de moderators heeft je dom genoemd ook ik niet. Toen ik met PCwizard aan kwam, had ik jou reactie wel verwacht, gezien je eerdere reactie in een andere topic op PCwizard.

Maar nu wil echt serieus een topic met een vraag en gewone antwoorden en dan wil ook graag dat een moderator de topic gaat sluiten door een goeie reden en niet omdat ik een smiley stuur.
Ok ik had niet te ver moeten gaan mrja. Mensen dom noemen is ook niet aardig :3
De topic is niet gesloten om een "smillie", maar daar kom je kennelijk steeds op terug.
Je had een zin geplaatst, die ook weer een tegen reactie kan uitlokken.

Die in het bericht voor je "smilie", maar goed nu gaat dit topic wel op slot.
Doordat je erop doorging, heb ik de topic gesloten.
Doordat je in de volgende link wederom erop door ging;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=466941

Heb je uit eindelijk een ban gekregen. De ban is niet alleen voor dit, maar ook om andere berichten die hier vooraf gingen en verwijderd zijn. Kwestie van optellen.

Ook het account Ejumper zal een ban krijgen, want het omzeilen van een ban door middel van een kloon account is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan