passend moederbord nog verkrijgbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Een half jaar geleden heb ik mijn moederbord vernield door overklokken.Ik heb datzelfde weekend nog een ander moederbord gekocht. Achteraf blijkt dit bord minder te kunnen als me oude moederbord.
ik had een Amd athlon 64 motherboard VIA K8V-X Asus Socket 754. Amd athlon 64 3000+ cPU met 3 bankjes voor ddr geheugen
Ik heb nu een msi motherboard, AMD Sempron 2800+ en 2 bankjes voor ddr geheugen.
De processor is iets langzamer maar waar ik me het meest aanerger is dat ik nu 1gb minder kan insteken.
Is er nog ergens een moederbord te "krijgen" waarop mijn processor Amd athlon 64 3000+
en mijn 3x 1gb geheugen kaartjes op passen?

Even zien of er nog meer reacties komen. Ik heb er zelf niet veel verstand van maar ik moet zeker weten dat de processor erop past en dat het geheugen erop past.
Schijfaansluiting moet ATA zijn.
kosten?

AMD Athlon 64 3000+ 1800MHz 512KB Orleans 90nm F2 62W 2000 F1
CPU is compleet supported.
Wat voor RAM heb je precies? DDR2?
Er zit ATA (IDE bedoel je toch?) op.

1gb ddr400 dimm staat er op het latje. Volgens mij DDR 2 ? zeker geen 3
Ja, zal wel lDE zijn. Ik weet nooit hoe dat spul heet.
Volgens mij zaten er gelukkig 2 verschillende aansluitingen op mijn MSIbordje.
Want ikhad bij die aankoop ook niet om die aansluiting gedacht.

Laatst bewerkt:
ddr400 = SDRAM DDR geen ddr2
word us ook nieuwe ram kopen

DDR1 ram is nogal traag

Laatst bewerkt:
Hmm, dat DDR1 zal niet passen op mijn bordje. Al heb ik volgens mij ook nog wat DDR2 RAM liggen, wat bij dat bordje hoorde. 3GB of 4GB, zoiets.

Jammer dat het niet gaat passen. Moet ik misschien toch eens naar een ander moederbord gaan kijken. mag tweedehands zijn, maar dan wel compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan