Passion4Tuning [ Mijn Niew Forum , neem gerust een kijkje :) ]

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangstaa

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
hallo mensen ik ben een tuning site over auto's begonnen .. het lijkt me wel wat om over getunende auto's praten onderdelen verkopen of onderdelen zoeken erover praten etc.. daarom heb ik een leuk forum gemaakt voor de mensen die ook wel van tuning houden en die zelf bijv .. een scooter beetje aan't tunen zijn of een auto etc.. dus hier is mijn forum : Passion4Tuning Forum
ik hoor het wel wat jullie ervan vinden :D :thumb:

groetjes !

Tsja, tis gewoon een forum. Exact dezelfde stijl als je Nintendo DS forum, dus als je een forum over tuinieren zou opzetten zou je deze stijl waarschijnlijk ook gebruiken ?

Verder zie ik niet echt wat dit nou voor bijzonders heeft ... Om maar even niet te melden dat je de naam gejat hebt (ok, dus je hebt de spaties om de '4' weggehaald ...).

Origineel zijn is moeilijk in deze tijden :)

uuh 1 ding is dit forum alleen maar bedoeld om mensen te vernederen met hun site/forum ? :confused: lijkt er namenlijk wel op heb bijna / of zelden complimenten gezien

ga zo door ;) :thumb:

Als een site goed en origineel is zul je dat ook horen. Door je site hier te laten keuren heb je kans op kritiek en die kan veelal negatief uitpakken. Maar wat wil je? Dat mensen gaan zeggen hoe geweldig je site wel niet is terwijl het niks bijzonders is? En dat je dan in die stijl verder gaat? Of dat men kritiek heeft en dat jij wellicht gaat denken dat ze wel eens gelijk kunnen hebben en met hun kritiek een andere layout etc gaat bedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan