passwoord verloren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico12345

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2010
Berichten
5
Hallo

Ik heb een kleine laptop gekocht en op deze computer staat windows 7 geinstalleerd,.nu alleen zit ik met een probleempje
ik weet mijn passwoord niet meer.. weet iemand een manier om je passwoord te veranderen?

Alvast bedankt!

-Rico
 
kun je nog in veilige modus opstarten??
probeer dan dit
Kijk eens hier: Start -> Uitvoeren -> control.exe userpasswords2

Misschien staat daar aangevinkt dat het wachtwoord mag worden overgeslagen, maar dat er een verkeerd wachtwoord staat ingevoerd, dan het wachtwoord die je nu hebt.
 
Hoi

Nee we komen ook niet in de safe modus, er moet een passwoord in gevuld worden, maar dit is met een username "ilona"
Is er een mogelijkheid om als administrator in te loggen?
 
Na 1 dag weet je het passwoord niet meer.

Is de laptop wel van jou vraag ik me af want het klinkt erg ongeloofwaardig dat je het na 1 dag al niet meer weet.
 
kleine laptop bedoel je een eee pc zonder cd drive?
 
Hallo

Ik heb een kleine laptop gekocht en op deze computer staat windows 7 geinstalleerd,.nu alleen zit ik met een probleempje
ik weet mijn passwoord niet meer.. weet iemand een manier om je passwoord te veranderen?

Alvast bedankt!

-Rico
M.i. érg simpel: pak de handleiding en lees hoe je de machine herstelt naar zijn fabrieksinstellingen. (Veelal een F-toets gebruiken tijdens het booten)
Daarmee wordt tevens de 'vrees' van SDR ondervangen, (een vrees die ik eigenlijk wel een heel klein beetje deel...............) want alle eigen bestanden zijn weg na de recovery, je hebt na de recovery weer de machine zoals die was voordat je 'm voor het eerst aanzette.
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt !Bedankt!

Het was een laptop van een aangetrouwd nichtje uit rusland, ze had het password in russisch erin gezet en konden niet bij de russische letters komen
 
Misschien begrijp je dan nu ook waarom er mensen zijn die een beetje voorzichtig zijn met het aangeven van oplossingen.

Helemaal als je eerst verteld dat jij dat ding net hebt gekocht , en blijkt het van iemand anders te zijn.

Zeer ongeloofwaardig het hele verhaal.
 
het is de waarheid
ik ben met je eens dat ik het hele verhaal even had moeten vertellen in het begin, maar het was nogal hectiek in dat huis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan