password account xp-pro vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtmj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
4
Mijn dochtertje is haar password van haar login account xp-pro vergeten en komt nu niet meer in haar pc.

Al geprobeerd met Ctr+Alt en 2x kort delete inoetsen (op aanraden pc shop) echter geen resultaat.Met bovenstaande handeling zou je in het administrator menu moeten komen en dan een nieuw password instellen.

Help !

Grtz John
 
Hoi jtmj,

CTRL-ALT 2x DEL zou je je inlog menu moeten geven zodat je administrator bij gebruikersnaam kunt itypen. (misschien een keer opnieuw opstarten)

Heeft deze PC niet meer acoounts, waarvan er eentje administrator is? Zoja dan kun je die misschien gebruiken om je dochters wachtwoord te veranderen.
 
Hallo !

Opstarten in veilige modus, inloggen als Administrator, bij "Gebruikersaccounts" wachtwoord veranderen.

Succes,

Harry.
 
wachtwoord vergeten

Hoe kom ik in de veilige modus - ben niet zo'n wizard,en het betreft hier een pIII compaq.

Groeten John
 
Hoi !

Compaq is F10 intrommelen na de POST, dus na het Compaq-logo, meen ik me te herrinneren.

Tijdens dat logo staat het ook op het scherm: "F10 to enter setup"o.i.d.

Greetz,

Harry.
 
F10 to enter setup

Setup is iets anders dan veilige modus. Probeer tijdens het opstarten F5 en/of F8 herhaaldelijk in te toetsen. Daarme zou je in veilige modus moeten kunnen komen en idd inloggen als administrator
 
Ik ben inderdaad in de veilige modus gekomen,echter wel weer in het kader waar de naam van mn dochtertje instaat en waarvan ze het password kwijt is.

Waarschijnlijk doe ik iets fout ?

Groet John
 
Je kan de naam van je dochter weghalen en daar administrator invullen en als je geen wachtwoord op dat account hebt staan op OK drukken
 
Allemaal hartstikke bedankt,heb in de veilige modus administrator en ok aangeklikt en nu kan ze weer aan de slag (alleen nog even het kader weghalen bij opstarten in geval ze ook nog het administrator password gaat ingeven).

Groeten John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan