Password Depot v15 geeft aldoor een onbekend scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat er iemand tussen jullie zit met enige ervaring met Password Depot v.15, want ik ben er mee aan het testen/experimenteren.

En inmiddels 5 emailadressen ingevoerd, maar bij 1 Emailadres n.l. Topmedia.nl krijg ik aldoor een scherm dat naar mijn idee vraag om invoer van een Password,
waarschijnlijk het gevolg van een foutje, maar in ieder geval wordt een huidig Password niet geaccepteerd.

Heeft iemand enige idee, hoe ik dit kan verhelpen? Zie afbeelding hieronder

Met vriendelijke groet
Dukkel

2021-04-20 (2) - kopie.png

Wat zegt de maker?

Hallo PHP4U

Weet ik niet, ik krijg geen antwoord, al dagen niet.

Password Depot is een wachtwoordmanager en hier wordt toch gewoon gevraagd om dit activeren en behulpzaam te zijn bij het inloggen of formulieren in te vullen. Of zie ik dat verkeerd. Open dan de manager en kijk of daar de gegevens van die site juist zijn.

Hallo Senso

Ja, dát dacht ik ook, maar waarom treed dit pas op met het 5de Account dat ik invoer in de Password Depot manager?
En niet bij de vooraf gaande Accounts ?

Ik heb een andere manager en kan dat niet nakijken. Als ik op een website zit dan moet ik in de werkbalk eerst de manager activeren dan kan ik hulp krijgen bij het inloggen/formulieren e.d. op die site. Niet actief/geactiveerd geen melding. Geen gegevens van de site, geen hulp.

Dus volgens mij is de vraag in de screenshot jouw manager te activeren met "dat" wachtwoord. Geactiveerd zou je dan het aanbod/hulp moet krijgen om in te loggen op die site. Immers in de manager zitten de wachtwoorden van alle sites.

Laatst bewerkt:
Hallo Senso,

Je schrijft dat je een andere Manager hebt, maar wel één van 1Password Depot v15 ???

Ik ben een officiele versie van 1Password Depot opgestart, maar ik heb er nog een paar vragen over?

Kan dat ook aan jou?

MVG
Dukkel

Helaas, ik zou je graag willen helpen, maar dat kan in dit geval niet, want ik heb een heel andere manager en die gebruik ik nauwelijks.

Laatst bewerkt:
Hallo Senso

Ik ben er al uit !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan