password op winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik wil graag een password op een winrar bestand zetten. ALs ik naar file -> password ga, en ik vul daar n password in, en sluit het winrar bestand, open het opnieuw, dan hoef ik geen wachtwoord in te voeren.. Waar moet ik dan het wachtwoord in vullen zodat, wanneer ik hem opnieuw open hij vraagt om het wachtwoord..

Pak eerst het oude archief uit in een map, en maak dan een nieuw archief, met een wachtwoord ingesteld.
Voeg daarna de bestanden van het oude archief toe aan het nieuwe archief binnen Winrar.

Succes,

Tijs.

En om het rar bestand te openen heb je het wachtwoord niet nodig, je hebt het pas nodig als je het wil extracten.

Dat klopt niet helemaal, ik kom ook rar bestanden tegen die je niet kan openen zonder wachwoord

Hmm.. niet eerder gezien. Wanneer ik een rar bestand download die voorzien is van een password, kan ik wel kijken wat er "in" staat. Echter, als ik wil extracten moet ik pas het wachtwoord invoeren.

Ik weet ook niet hoe ze het doen maar daar kom ik nog wel achter

Is niet zo moeilijk. Klik rechts op de map die je wilt archiveren. Kies toevoegen aan archief. Ga naar tabblad uitgebreid en dan naar wachtwoord instellen en zet een vinkje bij bestandsnamen versleutelen

Een wachtwoord instellen is niet moeilijk,het gaat er eigenlijk om dat meestal als je een met ww beveiligde rar bestand aanklikt dan zie je wat er in zit en dat wil ik niet
Maar als ik m beveilig met een wachtwoord dan kan ik t rar bestand niet uitpakken maar kan wel zien wat er in zit...

Heb t net geprobeerd maar kan toch geopend worden (bestanden blijven wel beschermd) :confused:

Het werkt wel! dat versleutelen had ik niet gedaan :o

Zeer fijn, :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan