Password voor inlogscherm device VoIP van 42networks DRG22

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Heb sinds kort en nieuw modem comfourdigibox alles-in-een VoIP
geintegreerde kast van :
42networks DRG22. Kan via IP-nummer het deviceinlogscherm oproepen, maar kom niet verder om een aantal porten te forwarden omdat 'admin' kennelijk niet het goede password is. Heb de gebruikershandleiding (waarin dat zou moeten staan) niet op internet kunnen vinden. Hoe los ik dit op ?

Vaak staat er een standaard wachtwoord in en dat kun je zelf veranderen.

Dat is het nou juist, wat is het standaard wachtwoord; als je die nergens kunt terugvinden, sterker, geen handleiding van dit apparaat hebt.

Portforwarding via 42networks, DRG22, welk IP-address ?

Ik heb het nu gevonden, kan dus inloggen en de portnumbers opgeven die ik wil forwarden;
Welk destinationaddress geef ik nou in feite op nadat ik een poortnummer en protocol (b.v. UDP) heb ingetypt. Het IP-address wat je vindt via status van de LAN-verbinding ?
De software van de device (voor het forwarden dus), laat bij LAN-DHCP en Client IPaddress een range zien van b.v. 200 - 245. Welk destination address
moet ik dan invullen bij LAN-Portforwarding onder destinationaddress ?.

Password voor inlogscherm

Hoi Yari !

Zou je mij ook het wachtwoord kunnen geven ? bij mij lukt het ook niet met het standard wachtwoord ''admin''.

b.v.b.

Th...z

Is al weer lang geleden, heb toen het standaardwachtwoord direct gewijzigd en weet
niet meer wat het standaard wachtwoord was, maar als je met levelfour belt kunnen ze je dat wachtwoord geven. TEl. 026-8811111

Een topic van 2006 hiervoor uit de archiefkast halen lijkt mij niet de bedoeling :)

Hier gaat een slotje op
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan