password word

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Ik zit met een behoorlijk probleem.

Al jaren houdt mijn vrouw een dagboek bij in word (begonnen in word 2000 en nu word 2003)
Een tijdje geleden heeft zij het password om te openen veranderdert en..... je raadt het al :eek: ze weet het niet meer.
Heb er al zeker 50 geprobeerd die ik ooit wel eens gebruikt heb maar ...helaas.

Nou heb ik ondertussen ook wordkey en password recovery master werkend op mijn pc staan maar die gaat gewoon alle mogelijkheden na en daarin wordt zelfs aangegeven dat het wel meer dan een jaar !!!!!! kan duren voor het woord gevonden is.

Heeft iemand een goede tip om het wachtwoord binnen zeg maar 24 uur te vinden?
Het zou ook al helpen als ik de eerste twee of drie letters kan achterhalen want dan valt het kwartje misschien wel.

Ik heb wel een backup van het bestand met het oude wachtwoord maar die is al weer 1 jaar geleden gemaakt en daar mis ik dus heel erg veel in.

Alvast heel heel erg bedankt.

Martin
 
Als eerste schoot dit binnen, mischien heb je er wat aan via de niet al te legale kanalen.

http://www.rixler.com/word_password_recovery.htm?gclid=CJ3Dq7by9YQCFRU2QgodHCqAAA

Deze is gratis, hopelijk werkt het ook.

http://www.freewordexcelpassword.com/

En ach als je het echt niet ziet zitten wil wel eens een poging wagen op het document maar dat moeten jullie maar willen en vertrouwens natuurlijk, mijn woord dat ik er niets mee doe voor de rest is natuurlijk maar een woord op dit forum. Aan jullie of jullie dat vertrouwen. Dan zouden jullie het per email kunnen verzenden naar mij.


grtjs jarno.
 
Hallo Jarno,

Bedankt voor je reactie.

Die Rixler heb ik vanmiddag even uigetest (ik heb hem op de pc staan)
Die doet er meer dan een jaar over zegt ie als ik aangeef dat er minimaal 8 tekens in het wachtwoord staan.

Die tweede (freeware) kende ik nog niet. Ik zal die eens proberen.

Nu op dit moment draait overigens het programma wordkeyd.exe maar die is ook al 3 uur (tevergeefs) aan het zoeken.

grt.
Martin

edit. ik lees nudat die rixler toch anders wrtk dan diegene die ik geprobeed heb????
Ga toch nog eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het werkt, ik weet niet hoe word 2003 zijn paswoorden opboud dus hopeljk vindt hij dat snel terug. Alleen als de beveiling hoog is van word 2003 ben ik bang dat het een gebede zonder end word.
Maar nogmaals.....ben je er klaar mee dan heb ik wat aangeboden.

grtjs jjw
 
die tweede is toch voor excel?

Ik krijg die rixler ook niet echt aan de gang tja...... :(

ik heb je een mailtje gestuurd
 
Laatst bewerkt:
Dat password laten zoek ( encripte) is helemaal niet nodig. Met een programma als Encase kun je het zo boven water halen. Windows slaat al zijn paswoorden op in een ge-encripte omgeving. (regedit C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Identities\{837BE4C6-B83B-4813-B639-477100DAE70D}. Klein probleempje is dat Encase een programma is waar je niet zomaar aan kunt komen en met een dongel werkt..... ( e.a. ter info)
 
Ik weet nu ook weer wat een dongel is :)

Ik snap je regel beginnend met regedit niet.

Het proggie pspv laat het ww ook niet zien. Wel een heleboel andere zaken.
 
Bruno heeft geljk maar in het geval van Word wordt het paswoord yncreept in het word document, zodat je het ook op een andere pc zou kunnen uitlezen. Martin je mail heb ik ontvangen en je wat terug gestuurd.

Grtjs jjw
 
Het probleem in ondertussen opgelost.
Met een proggie laten scannen op alles wat mogelijk is tot hij het gevonden had.
Duurder wel een aantal dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan