password

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankflyer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Ben ik weer,
de vraag die ik heb betreft het automatich verschijnen van een password bij een naam.
Ik bedoel het volgende, als ik ergens een wachtwoord moet invullen maakt XP het af. dus de eerste letter van een naam bij b.v. ergens inloggen dan geeft windows de namen die ik eerder een keer had toevertrouwd aan windows (ingevuld) weer inclusief het wactwoord wat erbij hoort. nu is mijn vraag, is deze lijst ergen te benaderen, er staan n.l. een aantal verkeerde in.

wie weet iets of helpt mij opweg.

Bedoel je op internet? Als je je cookies verwijdert dan ben je toch alle automatische inlogpasswords weer kwijt? Dan kun je overnieuw beginnen met "schone"passwords. Of bedoel je iets anders?:)
Groetjes, Tanja

tja het heeft er wel mee te maken.
Ik weet niet of het in de cookies zit maar het lijkt mij een functie van XP om namen en wachtwoorden te onthouden.

voorbeeld: ik wil via twigger e-mail ophalen, ik tik dan de eerste letter in van mijn inloggegevens en windows maakt het af (of een lijstje als er meerdere namen beginnen met die letter).
Bovendien vult hij dan meteen het bijbehorende password in. kortom een makkelijke functie.

Maar kan ik deze functie ook bewerken, dat is mijn vraag.

Dat is eigenlijk wat ik bedoel.

gr. Frank

Als ik mijn cookies verwijder, dan moet ik op internet weer alles (de eerste keer) met de hand invullen. Dat zit in extra - internetopties. Passwords worden volgens mij goed opgeborgen bewaard in het register zodat niet iedereen erbij kan. Ik geloof niet dat je dat kunt bewerken. Ik meen dat er wel een programma'tje voor bestaat. Een soort password controller of zo. Ik ga eens kijken voor je op google.

Als ik op google zoek op password manager kom ik wel een hoop dingen tegen die voor jou denk ik nuttig zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan