past de 4870 x2 in mijn kast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dnc mafia

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
heey allemaal

kort vraagje, hoop dat dit snel beantwoord word.

de titel zegt alles al, ik wil een 4870 x2 kopen, maar voordat ik te enthousiast word.. past dat ding wel in me kast?

ik heb momenteel een normale 4870 erin zitten en ik heb net 1 a 2 cm speling tussen de achterkant van de videokaart en het metalen gedeelte ( de 3.5 inch sloten )

de kast is een NZXT lexa s crafted series.

gaat dat passen, misschien beetje krapjes ?

Een 4870 X2 is 24 CM lang. Even opmeten en je weet of hij past al dan niet. :thumb:

weetje het zeker?, ik heb verschillende maten gelezen op internet.. ene zeg 30cm, van degene die ik het wil kopen zegt 26.7 cm en nu jij 24 cm.. bij mij kan er maximaal eentje in van 27 cm:P dus

Ik ken de kast verder niet waar de videokaart in moet komen. Maar als ik het zo hoor, dan zou ik zelf er zeer rap de dremel erin zetten om ruimte te creeren zodat die awesom kaart er met gemak er wél erin past :cool:

Als de verkoper zegt dat hij 26.7 CM lang is, zal dat wel zo zijn. Je hebt dan een speling van 3mm, wat niet bepaald ruim is.

Als het uiteindelijk niet (goed) past kun je altijd nog een of meerdere 3.5 inch bays weg 'knippen/zagen' als laatste redmiddel. Het zou natuurlijk moeten passen alleen zou je wat moeite kunnen krijgen met het insteken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan