past de processor in dit moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hoi,

Ik heb een vraagje voor jullie, ik ben van plan het moederbord: "asus striker extreme" te kopen, daar wil ik de volgende processor inzetten: Core 2 Quad Q9300 2.50GHz" qua specifikaties komt dit allemaal perfect met elkaar overheen, op de site van asus kun je kijken of je procossor ondersteund word in het moederbord. daar staat deze processor niet in (zie afbeelding). kan ik deze processor dan niet gebruiken?

alvast bedankt,

johnny
 

Bijlagen

  • bijlage 1.jpg
    bijlage 1.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 46
De Q9300 is een nieuwe processor, dus waarschijnlijk heeft Asus die pagina met ondersteunde processors nog niet geupdate. Niets om je zorgen over te maken lijkt me. Ze zouden prima met elkaar samen moeten werken. Je kunt voor de zekerheid nog even een mailtje naar Asus sturen.
 
je dien dan van de asus site de laaste bios versie,
te downloaden en dan de striker bios.
te updaten als je dat gedaan heb werkt het wel gewoon.
om te flashen van de bios kan je het beste een usb stick gebruiken en het eazy flash programma dat de striker,
heeft gebruiken.ik zelf heb de crosshair die dat ook heeft het werk snel en goed en is simpel.
 
Laatst bewerkt:
oké, dan weet ik dat dat gaat.

maar ze zeiden dat ik geen optimale performance zou krijgen. maar daar hoef ik me dus niks van aan te trekken?

nog bedankt van jullie reacties, :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan