Past deze hdd in mijn toshiba laptop? Seagate Momentus XT- 500GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Hallo,

ik Zou graag mijn hdd vervangen ivm een defect van de oude, dit zou ik graag zelf doen.
maar kan deze hdd in mijn TOSHIBA C660-108 laptop van ongv. 1 jaar oud? (aangekocht op 27-01-11)

Alvast bedankt.

MVG Robert

De handleiding van de toshiba kan ik zo snel niet vinden. Qua interfaces zal het waarschijnlijk wel werken. Qua fysieke afmetingen moet je dat mogelijk nog even nakijken. Het is wel een standaardafmeting, maar je zult het maar weer net meemaken.

Afmetingen zijn in 99.9% van de gevallen standaard... Per laptop-fabrikant heb je misschien wel een verloopstukje nodig om de hdd in jouw laptop aan te sluiten.
Kan er zo uit zien:

21425203-260x260-0-0_Dell+Dell+Inspiron+Latitude+Hard+Drive+21425203.jpg

Maar, meevaller: die zit dus al aan je kapotte hdd (waarschijnlijk)...

Zoals Snijworst al zegt 9 van de 10 keer past het gewoon, dus ik zou je niet druk maken daarover
overigens wil ik je wel zeggen dat een Momentus XT niet veel sneller is dan een gewone HDD als je echt performance wilt kun je een SSD nemen
alleen is die weer veel en veel duurder

Inmiddels besteld,

De schijf is inmiddels besteld, ben benieuwd ....
ik hoop inderdaad dat hij past maar zal me daar op advies:thumb: maar niet te druk over maken:D
ik laat deze vraag nog effe open ivm met het misschien niet lukken van het inbouwen, maar jullie lezen nog wel of het gelukt is.

GR Robert

Dankjewellll

Bedankt voor jullie support.:thumb:

heb er inmiddels alweer windows 7 opstaan en draait echt als een tierelier (en ja mijn laptop blijft gewoon op zijn plek)
hij is 2 keer zo snel als dat ik hem nieuw kocht.....

GEWELDIG

BEDANKT!!!

GR Robert

k'had hem laten vallen dus vandaar dat ik geen garantie had.

enne toshiba wil maar 1 jaar geven en de winkel wel 2, maar die werkte niet mee :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan