past deze kaart op mijn moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

donderwolk1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
dag iedereen
ik heb onlangs een nieuw moederbord (Asrock K7S41GX ) moeten plaatsen en in de handleiding van dat moederbord staat een regeltje met de volgende opmerking (Please do NOT use a 3.3V AGP card on the AGP slot of this motherboard!
It may cause permanent damage! ) en dat bezorgd mij een beetje onrust omdat ik niet weet onder welke voltage mijn grafische kaart draait die ik veiligheidshalve nog niet geplaatst heb en het gaat over deze grafische kaart (Hercules 3D prophet 7500 128 MB Dual Display )mijn vraag is nu mag ik deze kaart op dit moederbord plaatsen of niet zonder gevaar op schade

Handleiding is niet te downloaden op de site.

In dit Wiki-artikel wordt duidelijk gesteld dat er maar 2 voltages worden gebruikt bij AGP: Namelijk 3.3 volt en 1.5 volt. Kijk even voor de zekerheid even bij de paragraaf Compatibility wat voor voltage je kaart zou moeten gebruiken o.b.v. het aantal pennetjes i.c.m. de plek waar evt. sleuven zijn getrokken om te bepalen wat voor kaart het is en welk voltage daarbij hoort.

Als je absolute zekerheid wilt, kun je bellen. Dat zou ik doen als je zelf de handleiding van het apparaat niet hebt om de gebruikte voltages in op te zoeken. Op deze pagina staan o.a. de tel. nummers voor Nederland en België die je kunt bellen + de openingstijden.

Succes,

Tijs.

bedankt voor je reactie dnties
deze kaart werkt op 1,5 volt dus kan gerust in mijn moederbord wat ik ondertussen ook gedaan heb zonder brokken te maken , de link naar wiki heeft mij op het goede spoor gezet waarvoor nogmaals mijn dank

Graag gedaan!

Klik nog even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan