L.S.
Ik ben een fanatieke gamer en ben van plan me computer te upgraden om hem sneller te maken.
Ik bezit nu een Dell computer, die ik vorig jaar heb upgegrade met een nieuwe Videokaart en een andere voeding (van alternate). Dat was allemaal gelukt.
Nu ben ik van plan een Upgrade-Kit en een behuizing op alternate.nl te kopen, en vraag ik me af of hij in me computer/behuizing past/kan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Betreffende upgrade-kit: http://www.alternate.nl/html/product/ALTERNATE/Upgrade_Kit_Asus_F1A75-M_LE_-_A8-3870K_-_8GB/987029/?
Betreffende behuizing: http://www.alternate.nl/html/product/Sharkoon/T5_Value/821876/?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn computer nu (met aangepast upgrades van vorig jaar):
- Systeemmodel: Dell Inspiron 580
- Processor: Intel i3 530 2.93 GHz, 2 core's
- Videokaart(upgraded): AMD HD6870 (dual fan)
- Harde schijf: Seagate ST31000528AS ATA Device
- Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W
- Windows 7 Home Premium
- Geheugen 4GB Ram
- Moederbord Socket 1156
Toekomstige computer met nieuwe upgrade-kit en behuizing:
- Processor: AMD A8-3870K, Quad-core 3.0GHz
- Videokaart: AMD HD6870 (dual fan)
- Windows 7 home premium (?) (Is dat nog steeds aanwezig op mijn computer, aangezien het door dell erop is gezet)
- Geheugen 8GB Ram
- Moederbord ASUS F1A75-M LE (socket AMD FM1)
- Behuizing: Sharkoon T5 Value
Mijn vragen zijn dus eigenlijk:
1. Passen de moederbord(met processor)/geheugen in me nieuwe computerbehuizing?
2. Heb ik nog Windows 7 na deze upgrade? Want ik heb mijn computer + geinstalleerde w7 bij Dell gekocht.
3. Passen al mijn onderdelen van mijn computer bij elkaar? Kunnen ze goed aangesloten worden met elkaar of zijn er complicaties?
4. Passen alle onderdelen (moederbord, harde schijf, etc.) met zijn allen in me nieuwe behuizing? En functioneren ze dan nog goed?
Alvast ontzettend bedankt,
Ruben
Ik ben een fanatieke gamer en ben van plan me computer te upgraden om hem sneller te maken.
Ik bezit nu een Dell computer, die ik vorig jaar heb upgegrade met een nieuwe Videokaart en een andere voeding (van alternate). Dat was allemaal gelukt.
Nu ben ik van plan een Upgrade-Kit en een behuizing op alternate.nl te kopen, en vraag ik me af of hij in me computer/behuizing past/kan.
Betreffende upgrade-kit: http://www.alternate.nl/html/product/ALTERNATE/Upgrade_Kit_Asus_F1A75-M_LE_-_A8-3870K_-_8GB/987029/?
Betreffende behuizing: http://www.alternate.nl/html/product/Sharkoon/T5_Value/821876/?
Mijn computer nu (met aangepast upgrades van vorig jaar):
- Systeemmodel: Dell Inspiron 580
- Processor: Intel i3 530 2.93 GHz, 2 core's
- Videokaart(upgraded): AMD HD6870 (dual fan)
- Windows 7 Home Premium
- Geheugen 4GB Ram
- Moederbord Socket 1156
Toekomstige computer met nieuwe upgrade-kit en behuizing:
- Processor: AMD A8-3870K, Quad-core 3.0GHz
- Videokaart: AMD HD6870 (dual fan)
- Windows 7 home premium (?) (Is dat nog steeds aanwezig op mijn computer, aangezien het door dell erop is gezet)
- Geheugen 8GB Ram
- Moederbord ASUS F1A75-M LE (socket AMD FM1)
- Behuizing: Sharkoon T5 Value
Mijn vragen zijn dus eigenlijk:
1. Passen de moederbord(met processor)/geheugen in me nieuwe computerbehuizing?
2. Heb ik nog Windows 7 na deze upgrade? Want ik heb mijn computer + geinstalleerde w7 bij Dell gekocht.
3. Passen al mijn onderdelen van mijn computer bij elkaar? Kunnen ze goed aangesloten worden met elkaar of zijn er complicaties?
4. Passen alle onderdelen (moederbord, harde schijf, etc.) met zijn allen in me nieuwe behuizing? En functioneren ze dan nog goed?
Alvast ontzettend bedankt,
Ruben
Laatst bewerkt: