Past dit moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas heeft men schijnbaar verzuimd om te kijken om welke kast danwel moederbord het ging.
Je kast is er één van het 'mini tower' soort, daar gaat nooit een full size ATX moederbord in passen (zoals dus de P4PE en P4P800 zijn) Je zal op zoek moeten naar een µATX moederbord of nu ook nog een andere (grotere) kast aanschaffen en daar het hele spul inbouwen.
 
hoi

dan bied ik bij deze mijn excuses aan.:(:(
ik dacht ook inderdaad dat het om de compabiliteit van de hardware zou gaan
 
Helaas heeft men schijnbaar verzuimd om te kijken om welke kast danwel moederbord het ging.
Je kast is er één van het 'mini tower' soort, daar gaat nooit een full size ATX moederbord in passen (zoals dus de P4PE en P4P800 zijn) Je zal op zoek moeten naar een µATX moederbord of nu ook nog een andere (grotere) kast aanschaffen en daar het hele spul inbouwen.

Bedankt, ben ik nu inderdaad al naar op zoek. Heb me er nu iets meer in verdiept.
Stom van mezelf natuurlijk, maar kreeg 4 x JA op verschillende forums, dus besloot ik om hem aan te schaffen. Verkoop m gewoon weer via marktplaats ofzo, en zal die kleinere aanschaffen. En dan is het nog hopen dat hij t doet. Beetje veel problemen de laatste tijd, als je mijn vorige berichten ook ziet :)

Groeten, VdW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan