Past een sapphire 280x 3gb gddr5 toxic in mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesperpen

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2015
Ik heb een videokaart op het oog, namelijk de sapphire 280x 3gb gddr5 toxic, nu was mijn vraag of ik deze kan installeren in mijn pc.

Ik heb een fujitsu siemens ms-7304vp-a13 moederbord, een AMD Athlon 64 X2 4450e cpu, 4GB RAM en mijn voeding heeft 220-240 volt.

Ik heb al wel geprobeerd te vinden of het werkte maar daar kon ik niet precies uit halen of het wel of niet kon.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hallo,

Sorry, weet je misschien waar ik kan vinden hoeveel wat mijn voeding heeft? Ik zie hier alleen ampère en watt staan.

Mvg

Ik zie nu staan 3,3v & +5v=150w max. En daarnaast staat Total output continuous shall not exceed 350 watts.

Persoonlijk vind ik dat je een 27 inch velgen met low profile sloffen onder een Alto zet.

Denk dat je het beste door kunt sparen voor een algehele upgrade.

Ho effe, je wil een dergelijke krachtige videokaart in dit zwaar verouderde systeem stoppen? Je processor kan die videokaart bij lange na niet bijhouden! Die processor bottleneckt die videokaart als een malle.

Lees ook mijn artikel eens door van de nieuwsbrief van deze maand:
http://nieuwsbrief.helpmij.nl/#Art4

EDIT: ik zit dus op 1 lijn met lange pier.

Ik denk idd dat dat beter is want deze pc is ook alweer 8 jaar oud, ik denk dat ik dan maar in een keer een goede game pc ga kopen.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan