Paswoord blijkt fout te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thrillseeker

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Daarjuist besloot ik om een paswoord te installeren op mijn computer, zodat anderen thuis niet erop kunnen.

In XP bij gebruikersaccounts gaf ik een nieuw paswoord op, de bevestiging van het nieuwe paswoord, en een geheugensteun.

Vervolgens startte ik eens opnieuw op om te testen.

Ik moest inderdaad een paswoord geven alvorens aan te kunnen melden.

Het probleem echter: mijn paswoord wordt niet geaccepteerd, terwijl ik zeker ben dat het dat paswoord is dat ik heb ingegeven!!! Ik heb al 100 dingen geprobeerd: met/zonder hoofdletters, eventuele typfoutjes erin, ...

Allemaal werkt dat niet. Het lijkt me ook héél straf dat ik exact dezelfde typfout in zowel mijn eerste invoer van paswoord als in de bevestiging gemaakt zou hebben.

Dus ik heb geen flauw benul van wat er fout kan zijn, ik heb juist wel een uur alle mogelijkheden geprobeerd maar niks werkt. Ik ben het echt zat!

Wat kan ik nu doen om toch binnen te geraken? Formatteren is geen optie... want ik heb er enkele zeer belangrijke documenten opstaan.
Is er een mogelijkheid om toch nog binnen te geraken?

Groetjes

Vat dit niet op als een flauw antwoord, maar had je misschien tijdens de invoer van je password numlock/capslock aanstaan, terwijl die toetsen tijdens je aanloggen juist uit staan (andersom kan ook natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het zat met numlock/capslock. Heb nochtans alle combinaties geprobeerd, met op zonder hoofdletters ...

Aan wvdwe: ik had vroeger geen paswoord!

Wat je ook nog kan proberen om in veiligie modus als administrator in te loggen. Of je dan bij de account-instellingen kunt komen weet ik niet, zo ja; wijzig dan het password van de user en start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan