Paswoord op Removable Harddisk (iPod)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Junnio

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
8
Is het mogelijk om, als je je iPod hebt ingesteld op Disk-Use, een paswoord op deze map te zetten? Dus als je de Root directory van je iPod wilt openen, dat je eerst een paswoord moet geven? En ik wil geen programma's zoals Folder Lock e.d. die een aparte map aanmaken, ik wil weten of het mogelijk is om dit te doen als je in Deze Computer zit.

Mvd.
 
Is het mogelijk om, als je je iPod hebt ingesteld op Disk-Use, een paswoord op deze map te zetten? Dus als je de Root directory van je iPod wilt openen, dat je eerst een paswoord moet geven? En ik wil geen programma's zoals Folder Lock e.d. die een aparte map aanmaken, ik wil weten of het mogelijk is om dit te doen als je in Deze Computer zit.

Mvd.

Volgens mij heb je programma's, maar je kan ook de rechten ontzeggen van anderre gebruikers, zodat je alleen met jouw account op de Ipod kan.
zorg dat je eenvoudig delen van bestanden gebruiken uitvinkt (mapopties-weergave)
klik dan me de rechtermuisknop op je Ipod en klik op beveiliging
in dit menu kan je instellen welke gebruikers toegang hebben en welke niet.
dit werkt alleen bij windows xp pro
je kan dit ook bij windows xp home instellen, maar daarvoor moet je naar de veiligge modus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan