Om de een of andere reden kan ik alleen nog inloggen bij XP als administrator maar ik weet het paswoord niet, ook blank laten werkt niet. Na wat google had ik deze website gevonden http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd . Hier kan je een .zip bestand downloaden die je dan op cd moet branden, doch dit zip bestand werktn niet bij mij, ik krijg dat niet open. Het andere .zip bestand op de site werkt wel maar dit is dan om op floppy disk te branden, en dat heb ik niet.
Hoe kan ik terug op de pc terecht, geraak dus niet verder dan het inlogscherm (klik op gebruikersnaaam = enkel administrator)
bedoeling was zowieso om de pc te formateren, maar als ik een cd van windows xp in de cd-rom steek start de computer gewoon op en kom ik weer op dat inlogscherm.
Hoe kan ik terug op de pc terecht, geraak dus niet verder dan het inlogscherm (klik op gebruikersnaaam = enkel administrator)
bedoeling was zowieso om de pc te formateren, maar als ik een cd van windows xp in de cd-rom steek start de computer gewoon op en kom ik weer op dat inlogscherm.