Opgelost Paswoordmanager van Google Chrome werkt niet

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Hallo,
Wat ik ook probeer, ik krijg de paswoordmanager van Google Chrome op mijn computer niet aan het werk:
hij vult niets automatisch in. Ik heb Google Chrome al opnieuw downgeload, zonder resultaat.
De functie om een paswoord toe te voegen werkt niét.
Wat nu?

Heb je alle onderstaande stappen al geprobeerd?

1. Controleer Chrome-instellingen: Zorg ervoor dat de functie voor het automatisch invullen van wachtwoorden is ingeschakeld in Chrome. Ga naar Chrome-instellingen > Wachtwoorden en controleer of de optie 'Aanbieden om wachtwoorden op te slaan' en 'Automatisch invullen' aan staan.
  2. Wis de cache en cookies: Soms kunnen problemen met Chrome worden opgelost door de cache en cookies te wissen. Ga naar Chrome-instellingen > Privacy en beveiliging > Browsegegevens wissen. Kies een tijdsbereik en vink de opties 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' aan.
  3. Controleer op extensies: Soms kunnen extensies in Chrome conflicteren met de wachtwoordbeheerder. Probeer Chrome te gebruiken in de incognitomodus (waar extensies standaard zijn uitgeschakeld) of schakel extensies tijdelijk uit om te zien of dit het probleem oplost.
  4. Update Chrome: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Chrome gebruikt. Ga naar Chrome-instellingen > Help > Over Google Chrome om te controleren op updates.
  5. Reset Chrome-instellingen: Als geen van de bovenstaande stappen werkt, kun je proberen de instellingen van Chrome te resetten. Ga naar Chrome-instellingen > Geavanceerd > Reset en opruimen > Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden.
  6. Gebruik de Chrome Cleanup Tool: Google biedt een opruimtool voor Chrome die kan helpen bij het oplossen van problemen met de browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan