Patch Windows Live Messenger 2011 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rita78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
Ik heb sinds kort windows live messenger 2011. Ik heb ook de Apatch gedownload en geinstalleerd. Alleen als ik dat doe verwijdert Norton Internet Security direct het bestand msnmsgr.exe en werkt Msn helemaal niet meer.

Ik werk met Windows 7 X86.

Herkent iemand dit? Of weet iemand een oplossing?

Waarom zou je zelf een patch downloaden, en wat zou dit verhelpen? Zelf heb ik namelijk voor windows live messenger 2011 nog helemaal geen updates binnengehaald en hij doet het prima!

Maar nu werkt je msn dus helemaal niet meer? Gewoon op nieuw installeren denk ik dan he?! http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other

Laatst bewerkt:
Heb hem weer opnieuw geinstalleerd, maar wil graag multi-msn-en vandaar. Iemand anders tips hiervoor?

ja hey ik heb bijna het zelfde probleem
maar op mijn msn staart geen UXcore.dll
en ik heb de uxcore.dll al van het internet gehaald toto zelf dan werkt het niet
heb mijn msn 2011 eraf gesmeten en terug opnieuw gedownload nog altijd die uxcore.dll fout

Antwoord UXCore.dll probleem

Ikzelf had ook problemen met Live Messenger en melding fout in UXCore.dll bij opstarten van Messenger. Daarop en zwaar middel toegepast, maar werkte wel:
Software verwijderen van explorer8 via configuratie scherm en ook windowslive verwijderen. Daarop nagekeken of onder C:\programfiles nog de directory \windowslive hangt (zit wel verborgen geloof ik). Die ook nog verwijderd (als hij er nog staat). Toen naar MSN.nl gegaan en opnieuw explorer 8 gedownload en geinstalleerd. Duurt even. Daarna opnieuw messenger van dezelfde site gedownload. Toen deed alles normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan