patchpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrora

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hallo.

Na een update van windows installer naar versie 2.0 kan ik office2000 niet meer updaten verwijderen of opnieuw installeren, krijg dan steeds de opmerking dat het patchpakket ontbreekt. os 98se

Wie kan me helpen met deze misere?

Thanks

Verwijder de windows installer, en draai de office setup opnieuw.

Groeten Oossie

Oossie bedankt!

maar hoe verwijder ik die?

Het zal wel een stomme vraag zijn maar daar heb ik me dus al suf naar gezocht.

Bennie, Oossie bedankt voor jullie advies zover was ik zelf ook al.
Het beroerde is dat ik in het dialoogvenster van de clean up util maar één progje zie staan en dat is StartupMonitor, wat die er mee te maken heeft is me een raadsel, verder staan er GEEN vermeldingen terwijl de link waar microsoft uitleg geeft gesproken word over een hele rij met programma vermeldingen.

Waar microsoft ook over spreekt is:
Belangrijk De hulpprogramma's Msicu.exe en Msicuu.exe worden niet ondersteund op computers met Microsoft Windows Installer 2.0 of hoger.

Ik heb dus 2.0.

graag nog verder advies. Thanks

Bennie je bent een KEI :D :thumb: dat was de oplossing!

Oossie ook hardstikke bedankt :thumb:

WOW! Heb vanavond zitten stoeien met Office 2003=>XP en er ging uiteraard van alles fout :o En ook ik eindigde met de melding dat er geen patchpakket aanwezig is.... nooit van gehoord en toen dacht ik hier eens te zoeken... MIJN DANK IS GROOT BENNIE!!! Ik heb dat engelse stukje letter voor letter uitgevoerd en alles doet het weer als voorheen. Ik hou het voorlopig dan ook maar bij Office 2003... werkt prima! :thumb:

THANX!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan