pavalion diskette station

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie 15

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
mij flopy diskte van mij pavilion t390 doet het niet
ik hep hem wel getest in een andere pc daar doet hij het wel
er brand wel een lampje dus hij staat aan.
maar op de pc zie ik hem nie???
de kabels zijn wel allemaal aangesloten

help !!! want ik moet soms nog oude flopys draaien

Verplaatst naar de juiste sectie en titel van de vraag duidelijker gemaakt. :)

Als het lampje brand, zit de kabel verkeerd, kijk eens op het moederbord, of de rode streep, aan de zijkant van de kabel, bij/op pin 1 van de aansluiting zit, zo ook op de floppydrive, je hebt de aansluiting NA de twist nodig, met de rode kant aan de zijde waar de voedingaansluiting zit.

Als het lampje brand, zit de kabel verkeerd, kijk eens op het moederbord, of de rode streep, aan de zijkant van de kabel, bij/op pin 1 van de aansluiting zit, zo ook op de floppydrive, je hebt de aansluiting NA de twist nodig, met de rode kant aan de zijde waar de voedingaansluiting zit.

sorry maar leg het asjeblieft nog iets uitgebreider uit

Ja, want de drive moet natuurlijk wel herkent worden in de bios, daarna kan hij pas werken.

Die led, of lampje, mag alleen bij opstarten even oplichten, als teken dat hij is herkent door de bios, blijft hij branden, dan is er iets niet goed.

Ja, want de drive moet natuurlijk wel herkent worden in de bios, daarna kan hij pas werken.

Die led, of lampje, mag alleen bij opstarten even oplichten, als teken dat hij is herkent door de bios, blijft hij branden, dan is er iets niet goed.

oke ga ik dat ff oden weet jij trouwens ook het antwoord op deze vraag?k wil in me hp pavilion t390 een andere kast koeler in zetten kan:

ik wil de dc brushless dc 12v 0,15a vervangen voor een mastercooler tlf-s82 neon led
0.20 A±10%

kan dat??????

inverband met ampere of maak dat niet zo veel uit??

ik wil de dc brushless dc 12v 0,15a vervangen voor een mastercooler tlf-s82 neon led
0.20 A±10%

kan dat??????

inverband met ampere of maak dat niet zo veel uit??
Er zijn inmiddels meerdere vragen van jou gesloten in verband met crossposten, en nu had je reeds een nieuw topic geopend met bovenstaande vraag waarna je ook in dit topic doorgaat met deze vraag.
Daarom gaat ook dat ander topic van je op slot.
Ik raad je aan om nog even de regels van dit forum door te lezen, ik begrijp dat je graag antwoorden wilt hebben op je vragen maar ga nu niet op Helpmij lopen spammen.

Regels van Helpmij zei:
Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
Plaats geen nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.
Als je antwoord geeft op een vraag, ga dan altijd in diezelfde vraag door en open daarvoor geen nieuw topic.
Plaats je bericht in de juiste sectie. Kijk dus goed welke sectie je nodig hebt.

Ik hoop dat nu e.e.a duidelijk is.

Er zijn inmiddels meerdere vragen van jou gesloten in verband met crossposten, en nu had je reeds een nieuw topic geopend met bovenstaande vraag waarna je ook in dit topic doorgaat met deze vraag.
Daarom gaat ook dat ander topic van je op slot.
Ik raad je aan om nog even de regels van dit forum door te lezen, ik begrijp dat je graag antwoorden wilt hebben op je vragen maar ga nu niet op Helpmij lopen spammen.

Ik hoop dat nu e.e.a duidelijk is.

ik wil deze vraag graag stellen maar als ik dat bij casemoding ode word hij ook al geblokt

waar moet ik hem dan zetten??:(

Hier.
Of vraag aan de mod, of deze weer open mag.

En geef gelijk door welke hardware je hebt, zo weet niemand een antwoord, zoiets van, ik wil een band voor mijn auto.

ik wil deze vraag graag stellen maar als ik dat bij casemoding ode word hij ook al geblokt

waar moet ik hem dan zetten??:(
Dat komt omdat je ook dezelfde vraag in een ander topic had gesteld, dat noemt men crossposten (in meerdere secties je vraag stellen) en dat is niet gewenst hier op Helpmij.
Nu vraag je weer iets in dit topic, waar je gisteren al een vraag in een andere sectie over gemaakt had.
Heb je de regels nog doorgelezen? Lees ze anders nog een keer door.
Je stelt je vraag één keer in één topic, doe je dat in meerdere topics, dan wordt dat topic gesloten, zo werkt het hier (en niet alleen hier, maar op de meeste fora).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan