Pavilion 763 toetsenbord driver??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pavilion

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Hallo,

Wie kan mij helpen met een driver voor het toetsenbord wat standaard bij een HP Pavilion 763 zit. Ik heb deze driver nodig zodat ik mijn sneltoetsen weer kan programmeren. Het gaat om het volgende toetsen bord

Het is een nederlands draadloos internet toetsen bord.

S/N BY24600126

P/N 5187-0382

graag jullie reactie

alvast bedankt

Na het opnieuw installeren van XP heb ik nu gewoon een standaard toetsenbord dus ik moet echt heel de driver hebben.

Is er niet gewoon iemand met die driver. Ik heb namelijk alleen voor het toetsenbord nodig. Ik vind het zonde om allemaal geld te gaan betalen voor een drivertje.

Wie kan mij aub helpen.

Ja die heb ik al geprobeerd maar dan start mijn PC niet meer goed op. Dan is mijn pc supertraag zodat ik in windows niet meer kan werken. Dan met een systeemherstel is hij er weer uit.

Iemand anders nog een idee?????

Dat is toch vreemd het is de enigste driver die er te vinden is. Ook niet op andere driverdata bases is iets te vinden, ook geen mensen die de driver zoeken, wat dan meestal een indicatie is dat de driver bij HP niet goed zou zijn, maar ook dat is dus niet het geval.
Ik denk dat het toch in je eigen pc moet gaan zoeken, een IRQ conflict of drivers die met elkaar botsen.

Trouwens wel vreemd dat je nu al geen orginele cd meer hebt waar de drivers op staan.

Anders toch maar via e-mail contact opnemen met de klantondersteuining van HP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan