Pavilion t860 upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aspire 7530

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Hp t860

IK heb een HP t860 gekregen en hij is best sloom kan ik voor weinig geld extra werkgeheugen kopen en mischien een ander grafische kaart, om wat spelletjes te spelen.? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
@meer40: Het is niet aan ons om zomaar zonder dat men weet wat het budget is(kan wel een kind van een bijstandsmoeder zijn) een andere pc voor te schotelen.TS heeft aangegeven dat die pc gekregen is en kan daar wel harstikke blij mee zijn.......
En als anders is kan TS dat aangeven toch??

Een kleine (en goedkope)upgrade van deze pc kan best en dan kan er ook wel wat spelletjes mee gespeeld worden.nee geen zware games.

@TS: er kan in pc3200 geheugen en je kunt kijken naar een pci-e kaartje

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...lc=nl&cc=nl&product=453394&rule=24679&lang=nl

Laatst bewerkt:
ik wil hem gewoon wat sneller maken. en als ik een pci-e videokaart,ofzo in stop welke is dan de beste. ik weet niet precies hoe ik het moet zoeken namelijk. kan ik dan een videokaart kopen die voor gta IV kan? MVG Ruben

Hoi !

Met alle respect: ik ben geen gamer (ik bouw PC's), maar met die CPU + geheugen kun je echt geen GTA IV spelen !

GTA:IV system specs
Rockstar heeft de aanbevolen specificaties voor de pc-versie van GTA IV vrijgegeven. De verbeterde graphics eisen duidelijk hun tol, want de titel vraagt liefst 18GB aan schijfruimte en een grafische kaart met 512MB aan dedicated geheugen. De titel ligt vanaf 18 november in de rekken.

Aanbevolen specificaties:

* Besturingssysteem: Windows XP SP2
* Processor: dual core processor (Intel Pentium D of beter)
* RAM: 2GB
* Hard Drive: 18GB vrije schijfruimte
* Videokaart: 512MB Direct3D 10 compatibele videokaart of Direct3D 9 videokaart
* Drive: DVD-ROM dual-layer drive

Dus: http://www.alternate.nl/html/produc...200-2GB/-1076041/?tn=HARDWARE&l1=Upgrade+kits

+ een echt goede graka !

Goedkoper kan m.i. niet !

Greetz,

Harry.

nee, met die cpu + geheugen kan ik geen gta 4 spelen , daar was ik zelf al achter gekomen. Maar op die moederboard is er 1 PCI-e x16 2.0 slot aanwezig, welke grafishe kaart kan dan? En is dat allemaal makkelijk in elkaar te zetten of moet je dat laten doen?

ook met een andere kaart is ie nog niet speelbaar.....

Gta4 gaat niet lukken op dit systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan