Pavillion 1220ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saprcle

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Mijn recovery cd's van mijn HP Pavillion dv7 1220ed zijn beschadigt en nu kan ik niet meer terug naar mijn fabrieks instellingen.
Heeft iemand deze? en zou hij deze kunnen opsturen(tegen vergoeding)?
Bij HP willen ze mij er 38 euro voor laten rekenen en dan heb ik liever niet :confused:

Bedankt!

Groetjes
Pim

Je kunt toch gewoon Windows installeren en de drivers bij HP downloaden, gratis!

Klopt, toch wil ik die recovery discs graag hebben. Met eigen installatie loop ik tegen wat probelemen op. Het niet kunnen installeren van vista en het niet kunnen vinden van de moederbord drivers.

Hoi,

Dit zal niet werken, want de recovery-dvd's zijn middels een registry gekoppeld aan het apparaat waarmee ze zijn gemaakt.
Werkt F11 indrukken bij het opstarten niet?
Want op een extra partitie staat de recovery van die HP-laptops óók.

Die recovery partitie heb ik helaas niet meer.
Zou het zo kunnen zijn dat Sp1 niet geinstalleerd krijg omdat de sm-buscontrolers niet zijn geinstalleerd?

Dan heb je nog maar één oplossing ... en dat is de 38 euri neertellen.
Kan je wel zeggen, dat dat 'voordelig' is (hoewel natuurlijk wél overbodig, mits je die recoverypartitie nog maar had laten staan). Andere laptop-fabrikanten vragen er veel meer voor.
Realiseer je dat er een complete windows-versie op de dvd(s) staat .... naast alle drivers en andere meuk.

Hmm, die ken ik niet, Het zou natuurlijk fijn zijn als ik daar mijn drivers mee geinstalleerd krijg. Ik ga het proberen. Op die site staan allemaal lovende berichten dus ik heb goede hoop. Bedankt! ik laat nog weten of het gelukt is!

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan