Ik kocht meer dan een maand geleden een Pavillon G7-2249eb.
Onmiddellijk merkte ik dat de wifi totaal ondermaats is. In vergelijking met mijn andere laptops en die van mijn huisgenoten bleek onmiddellijk dat de wifi verbinding uiterst zwak was onder perfect vergelijkbare omstandigheden.
Met de andere laptops wordt er probleemloos in de living gewerkt -allen werken ze met de N standaard- (router staat in aangrenzende kamer), met deze laptop is er ofwel geen verbinding mogelijk, ofwel een erg zwakke gedurende korte tijd. Zelfs in de kamer waar de router staat blijft het zwak. Om volledig signaal te krijgen moet de laptop tot op minder dan 1 meter van de route worden geplaatst.
Ik heb de dag na aankoop de laptop terug naar de winkel gebracht waar men weigerde om te ruilen. Laptop werd voor "herstelling"(???) naar fabrikant gestuurd. Na meer dan een maand beweert de winkel dat de laptop nog steeds bij de fabrikant is.
Ik vind dit verdacht. Zijn er meer dergelijke klachten mbt de Pavillon G7-2249eb bekend?
Wat kan er mis zijn?
Onmiddellijk merkte ik dat de wifi totaal ondermaats is. In vergelijking met mijn andere laptops en die van mijn huisgenoten bleek onmiddellijk dat de wifi verbinding uiterst zwak was onder perfect vergelijkbare omstandigheden.
Met de andere laptops wordt er probleemloos in de living gewerkt -allen werken ze met de N standaard- (router staat in aangrenzende kamer), met deze laptop is er ofwel geen verbinding mogelijk, ofwel een erg zwakke gedurende korte tijd. Zelfs in de kamer waar de router staat blijft het zwak. Om volledig signaal te krijgen moet de laptop tot op minder dan 1 meter van de route worden geplaatst.
Ik heb de dag na aankoop de laptop terug naar de winkel gebracht waar men weigerde om te ruilen. Laptop werd voor "herstelling"(???) naar fabrikant gestuurd. Na meer dan een maand beweert de winkel dat de laptop nog steeds bij de fabrikant is.
Ik vind dit verdacht. Zijn er meer dergelijke klachten mbt de Pavillon G7-2249eb bekend?
Wat kan er mis zijn?