Paymentwall

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo,

Ik weet niet in welke selectie dit moet :o

Maar mijn vraag:

Ik heb een MineCraft server en daar willen mensen op Doneren, ik heb BuyCraft erop gezet. maar dat moet met bijvoorbeeld Paymentwall. ik heb nu alles ingesteld en er zijn 5 mensen die hebben gedoneert, ze hebben hun rank gekregen, en het geld staat nu op met Paymentwall account ~60 euro en bij PayOut settings heb ik men bank gegevens gezet, maar nu vragen ze meer dan ik had verwacht:

[TABLE="class: table1"]
[TR]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"]Type[/TH]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"]Status[/TH]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"]File name[/TH]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"]Upload date[/TH]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"] [/TH]
[TH="bgcolor: #F0F0F0"] [/TH]
[/TR]
[TR="class: empty"]
[TD]Tax Form W-8BEN of the beneficiary ?

[/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD="align: center"]UPLOAD A FILE[/TD]
[/TR]
[TD]ID of the Beneficiary ?[/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[/TR]
[TD]Utility Bill / Rental Contract ?[/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[/TR]
[TD]Bank Statement ?[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Dit is wat er staat Ik snap dus niks hiervan alles is in het engels. en ik ben 15 jaar, mischien kan iemand mij hiermee helpen, of Uitleggen wat het is. er zit ook een Tax form in, en ik weet helemaal niet wat het is. ook een Id of the beneficry (ik denk men id kaart een copy) en utility bill (een rekening denk ik maar ik heb geen uitgaande kosten)

en een Bank statement wat dit is weet ik ook niet

Heeft iemand ervaring met paymentwall? wand ik kijrg het niet voor mekaar, en er komt steeds meer geld op. en ik kan het niet krijgen :(

Heb je al eens op de vraagtekens geklikt?

ja, heb ik hier staat het:

(ik heb het overgetypt)

Tax Form W-8BEN of the beneficiary:

complety fill out the tax form be sure to print and sign the document, please use the example if you need help

Dat staat er, maar ik snap dat hele formulier niet ik wil alleen geld op men bank krijgen :D

Id of the beneficiary:

The scanned copy of the goverment issued id of the beneficary (password / driving license / national id card

(ik denk men id kaart)

Utility bill / rental contract

any recurring bill whit your name / address from a registerd company

(maar ik heb geen rekeningen ben 15)

Bank statement

Your bank details to verify bank account owership

(wat?)

Id of the beneficiary:

The scanned copy of the goverment issued id of the beneficary (password / driving license / national id card

(ik denk men id kaart)
Klopt.

Wellicht dat je je ouders kunt vragen het op hun rekening te laten storten? Ik neem aan dat zij wel regelmatig facturen krijgen?

Bank statement

Your bank details to verify bank account owership

(wat?)
Ze willen een afschrift van je bankrekening hebben zodat ze kunnen verifiëren of de bankrekening inderdaad van jou is.

Ze willen een afschrift van je bankrekening hebben zodat ze kunnen verifiëren of de bankrekening inderdaad van jou is.

Een bank afschrift dus gewoon van mijn bank? of van men ouders, en wat moet dat dan voor afschrift zijn? een telefoon rekening ofzo?

Tax Form W-8BEN of the beneficiary:

wat is dat dan?

Wellicht dat je je ouders kunt vragen het op hun rekening te laten storten? Ik neem aan dat zij wel regelmatig facturen krijgen?

Moet ik dan mijn id kaart of die van men ouders sturen?

En ik zie nu dat ik niet heel duidelijk was hier in:

Ik heb wel een bank rekening maar geen Kosten, ik heb al mijn Iban enzo ingevult.

Laatst bewerkt:
Als ik het hele topic teruglees, lijkt het me verstandig dat je dit eens met je ouders bespreekt. Ik heb nl. niet het idee dat je goed begrijpt waar je mee bezig bent. Daarnaast ben je minderjarig en zijn je ouders verantwoordelijk voor wat jij doet. Het "Tax Form W-8BEN" moet ondertekend worden en het lijkt mij dat dat ook door je ouders moet gebeuren, omdat je minderjarig bent.

Mijn ouders weten ervan hoor, maar ik heb gewoon een Minecraft server, maar mensen wilden daar meer in kunnen, dus liet ik ze doneren met BuyCraft, dat lukt gewoon en met buycraft moet je die verbinden met bijvroobeeld PayMentWall, zodat het via hun naar je bank gestort word, maar ik vroeg me af wat die dingen zijn. wand wat ik zelf dacht is dat je, je bank gegevens invult en dan word het geld van de donaties in men mc server (via buycraft.net) dan op men rekening gezet. maar ik moet nu van alles invullen maar dat snap ik niet en men vader ook niet. Hij zegt je mag het van mij doen, als je tegen mij zegt wat je nodig hebt. hij zegt dat Tax form hebben we hier niet, en bij de Paymentwall support zeggen ze dat het is zodat het geld uit de US naar een ander land kan ofzo. vandaar tot ik hier vraag wat het is. dan laat ik gewoon zien aan men vader wat die moet opsturen. wand hij snapt er nog minder van als mij

Het enige wat men vader weet (dat heeft die ook gegeven)

Dingen als men Iban, rekening nummer enzo. dat heb ik ingevuld, (met men vader erbij)

Maar dit is niet echt "belangrijk" wand als dit niet lukt (paymentwall) dan laat ik het via men mc host gaan (zo gaat het nu) maar ik heb men mc server al tot 2016 afbetaalt (van donaties) dus ik wil graag het zelf kunnen krijgen. ik dacht omdat heeeeel veeel servers dat doen, kan het met paymentwall

Laatst bewerkt:
Het Tax Form hebben we inderdaad in Nederland niet, maar voor zover ik kan beoordelen is dat Paymentwall een Amerikaans bedrijf en in Amerika hebben ze dat formulier wel :). Wil jij dus het geld op jouw rekening of die van je ouders gestort hebben, zul je dat formulier moeten invullen, ondertekenen en moeten opsturen naar Paymentwall.

In je eerste post in dit topic staat al een link waar je het formulier kunt downloaden en volgens mij staan daar ook instructies bij. Verder kun je via Google natuurlijk ook veel informatie vinden over dit formulier. Kijk bijvoorbeeld eens op: http://www.irs.gov/uac/Form-W-8BEN,-Certificate-of-Foreign-Status-of-Beneficial-Owner-for-United-States-Tax-Withholding (tweede hit in Google ;) ).

Oke, met de hulp die jij geeft (heel erg bedankt daarvoor) en wat ik net van Paymentwall heb is het wat duidelijker, zij zeggen:

For the W-8BEN form and other documents, you need help from your parents to submit the documents and it should be under their name.

Dus onder men ouders ze naam (voor zover ik snap)

en men vader zegt:

Weet je zeker dat ze alleen geld kunne Storten, en dus NIET eraf halen, wand hij vind het een beetje gek dat hij zen handtekening moet zetten.

O en dit stuurde ze terug toen ik vroeg wat het tax form is.

Hello Tim,

Tax Form is required to verify that the revenue is being sent to an individual or entity outside of the U.S. Please note, however, that if you choose not to submit a tax form, 30% of your monthly revenue will be withheld. If this is the case, please email us at accountingsupport@paymentwall.com that you refuse to provide a signed copy of the tax form and that you have been informed that as a consequence, 30% will be deducted from your revenue monthly.

Please let us know if you have other questions.

Kind Regards,
Paymentwall Team

En met google vertaler:

Hallo Tim,

Tax Form is nodig om te controleren of de inkomsten wordt verzonden naar een persoon of entiteit buiten de VS Let er echter op, dat als u kiest voor een belasting formulier in te dienen, 30% van uw maandelijkse inkomsten worden ingehouden. Als dit het geval is, kunt u mailen naar accountingsupport@paymentwall.com dat je weigert om een gesigneerd exemplaar van het belastingformulier bieden en dat je geïnformeerd dat als gevolg, 30% zal worden afgetrokken van uw inkomsten maandelijks.

Laat het ons weten als u nog andere vragen.

Met vriendelijke groet,
Paymentwall Team

Er staat (lijkt me) dat ik 30% van het geld NIET krijg als ik dat tax form niet instuur.

Laatst bewerkt:
Er staat (lijkt me) dat ik 30% van het geld NIET krijg als ik dat tax form niet instuur.

Klopt. Als ik het goed begrijp wordt over de betalingen die je van Paymentwall ontvangt 30% Amerikaanse inkomstenbelasting geheven. Met dit formulier geef je aan dat je buitenlander bent en niet in de V.S. woont, waardoor de belasting niet geheven wordt en je dus het volledige bedrag uitbetaalt krijgt.

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan