PayPal account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulvdl

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hey,

aangezien ik niet weet waar ik deze topic moet neer zetten, zet ik hem maar hier neer.

Mijn vraag is, als ik een PayPal account aanmaak, met mijn gegevens, en ik stuur vanaf mijn bank geld naar mijn PayPal, én betaal daarmee (naar een buitenlandse site, weet niet of dat van belang is), krijg je een rekening/brief van je bank/PayPal thuis toegestuurd? Of staat alleen het bedrag op je afschrift van mijn bank?

Alvast bedankt!

Paul.

Je krijgt een email van paypal met een soort digitaal afschrift, een betaalbewijs. daarnaast komt ook op je paypal pagina te staan wanneer je welk bedrag naar wie hebt overgemaakt.

ik heb mijn pp rekening zelfs zo ingesteld dat ik geen geld erop hoef te hebben. ik kan gewoon via pp geld overmaken, en pp maakt dat dan direct over van mijn echte bank zeg maar. handig, en veilig ... zolang niemand je wachtwoorden e.d. weet.:thumb:

Je krijgt een email van paypal met een soort digitaal afschrift, een betaalbewijs. daarnaast komt ook op je paypal pagina te staan wanneer je welk bedrag naar wie hebt overgemaakt.

ik heb mijn pp rekening zelfs zo ingesteld dat ik geen geld erop hoef te hebben. ik kan gewoon via pp geld overmaken, en pp maakt dat dan direct over van mijn echte bank zeg maar. handig, en veilig ... zolang niemand je wachtwoorden e.d. weet.:thumb:

Ah oké hartstikke bedankt! Je hebt me reuze geholpen!

Maar als ik wil betalen staat er factuuradres:

'Adres gegevens'

Dat betekent dus dat je ook een factuur krijgt thuisgestuurd :eek:

Maar als ik wil betalen staat er factuuradres:

'Adres gegevens'

Dat betekent dus dat je ook een factuur krijgt thuisgestuurd :eek:

nee hoor, dat is alleen zodat de digitale factuur op een officieel adres staat. ik heb in ieder geval nog nooit een paypal afschrift in de bus gekregen :) :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan