Paypal en postbank?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb even een vraagje over Paypal. Ik zit helemaal in het verkeerde forum te posten, maar ik zou niet weten waar ik vragen over sites kan stellen.

Ik heb geen creditcard, maar mijn moeder heeft wel een bankrekening (Postbank). Je kunt geld overmaken van je bankrekening naar je Paypal account, dus ik dacht, dat zal wel lukken (m'n ma zal het wel weten of anders die mensen bij de Postbank wel).

Goed. Mams wist het dus niet ("is het internationaal of nationaal?"), dus we belden de Postbank, ik bedoel, als iemand het moet weten dan zijn het de mannetjes van de bank.

"Wat is een Paypal?". Ja, ze hebben er nog nooit van gehoord. Dat vind ik echt heel maf. En nu zit ik hier.

Ik en m'n ma vroegen ons dus af of we speciale papieren nodig hadden voor internationale overschrijvingen (ik heb er zelf niet echt veel verstand van..). Ik ben een beetje verward door de informatie. Is het nou een bank in Amerika, of in Amsterdam? Hebben we internationale papieren nodig of niet?

Naam op rekening: PayPal International Ltd.
PayPal rekeningnummer: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Amsterdam, Nederlands

Ik gebruik Paypal op dezelfde manier. Ik heb mijn overschrijving gewoon gedaan zoals het op de site van Paypal staat aangegeven.

Log in
Ga naar "Mijn Rekening" klik in de balk eronder op "Geld toevoegen"
klik op "Geld overschrijven van een bank"

Dan krijg je de volgende informatie

Naam op rekening: PayPal International Ltd
PayPal-rekeningnummer: 266566472
Bank: Bank of America, N.A.
Amsterdam, Nederland

Daarnaast staat een code.

Je vult een overschrijving van de postbank in, met bovenstaande gegevens en in het veld omschrijving vul je je code in.

Binnen 5 tot 7 dagen staat het dan op je paypal account en kun je het gebruiken.

Ik heb perongeluk op dit rekening nummer gestord 0266566472 dus Met een 0 erbij is dat nu fout??? :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan