Paypal foutje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars1080

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
Berichten
67
Niet zeker of ik deze topic in de goeie categorie plaats.

Maar ik wou wat betalen via Paypal. maar de site laadde niet verder. Dus ik dacht dat betaling niet gelukt was. derde keer werkte de site wel gewoon, maar nu blijk dat ik 3 keer heb betaald.

Er stond geen geld op mijn Paypal maar als ik het goed lees zoude ze dat van mijn bankrekening binnen 2 werkdagen.

Maar is er een mogelijkheid dat ik de andere twee betalingen kan annuleren voordat ze het van mijn bankrekening afhalen.

MVg
 
Maar ik wou wat betalen via Paypal. maar de site laadde niet verder. Dus ik dacht dat betaling niet gelukt was. derde keer werkte de site wel gewoon, maar nu blijk dat ik 3 keer heb betaald.
E-mailtje naar de verkoper?

Ik heb dit ook een keer bij de hand gehad, blijkt dus als je betaald je niet naar een andere pagina wordt gebracht zodat je weet dat de betaling is verwerkt.
Dit dus aangeven bij de verkoper, dat heb ik ook gedaan.

Verder kan je als je PP hebt op je website, een pagina aanmaken dat men dus na betaling heen wordt verwezen. PP geeft dit aan met een voorbeeld tekst.
Jammer dat heel veel dat niet doen en dus lijkt het of je niet betaald hebt en dus betaal je nog een keer.

Heel onhandig dus.
 
Daar kun je dan zelf ook actiever in worden... met de multi-tab browsers van tegenwoordig zo eenvoudig (dat je het haast zou vergeten... ;))
Hoe?
Wel zorg dat je voor je aan de bestelling/aankoop begint op een andere tab/scherm/browser al ingelogd bent bij het betaaloverzicht van Paypal.
Komt er op de pagina van de aankoop van je artikel/dienst geen bevestingspagina te voorschijn.... dan bekijk je eerst... maar een tijdje het betaaloverzicht van Paypal... Mijn ervaring is dat ie daar snel maar vaak binnen een paar minuten daar verschijnt..
OK ... klaar en bestel je niet voor de 2e keer...
Aan ieder is het vrij hoe lang te wachten eer je een 2e bestelpoging onderneemt.
Bij twijfel en al helemaal bij grote bedragen kun je nog over wegen om een mail naar PP en de verkopende site te sturen.

Volgens mij is die betaaloverzicht pagina van Paypal in de gaten houden op de achtergrond toch een eitje voor iedereen, geen rocket science... mijn ervaring is dat er nog wel eens wat mis gaat en dat vang jij hier vrijwel helemaal mee af...
Simpeler kunnen we het niet voor u maken.... :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan