PayPal geld toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximvdw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Hallo,

Eerst en vooral: Ik weet niet of dit wel de beste forum categorie is om deze vraag in onder te zetten. Dus indien niet sry dan.

Soms heb ik van die momenten dat ik iets wil kopen maar hiervoor paypal nodig heb. Meestal
moet ik dan eerst wat storten naar paypal en een week ofzo wachten. (omdat ik niet echt veel geld op men paypal wil hebben)
Ik las dat in nederland er een site was money2.nl waarmee het mogelijk was om via iDEAL geld naar paypal te storten (en dus direct beschikbaar).

Maar in Belgie met KBC gaat iDeal niet :'(

Weet iemand een variant voor Belgie?

gr,
Maxim

Naar Overige software verplaatst. Past totaal niet in de advertentie gedeelte van Helpmij.nl.

Ik stort niks op Paypal, maar kan er wel gewoon mee betalen. Paypal haalt het dan direct van mijn bank rekening.

Ja, maar dan vermoed ik dat je een creditcard geregistreerd hebt op paypal.
Daarmee zou het idd wel mogelijk zijn om direct betalingen uit te voeren.

Maar als student beschik ik nog niet over de mogelijkheden om een creditcard aan te vragen :)

gr,
Maxim

Ik heb ook geen creditcard. (begin daar niet eens aan)

Je kunt eenvoudigweg je bankrekening koppelen aan je PayPal rekening.
Als je dan iets koopt wordt het pas van je bankrekening gehaald.

Oh wow, nooit aan gedacht om een domiciliëring te gebruiken :P
ty, ga het even testen en zal vervolgens weten te melden of het gelukt is

gr,
Maxim

Hmm heb wat verder gezocht maar ik kon niet echt vinden hoe ik dit kan doen...
Ik heb mijn bank geverifierd maar op internet zeggen ze dat ik auto sweep ofzo moet aanzetten. enkel ik vind deze optie niet..

gr,
Maxim

Het probleem is.. ik heb die bedragen dus ingevuld, en ben nu 'geverifierd' maar die optie is er nog steeds niet.
Kan het zijn dat dit in belgie niet mogelijk is?

BTW: bij accounttype staat 'Premier'

gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Daar banken zondag's niet overschrijven, zul je morgen nog eens moeten verifieren:)

Vraag me af hoe je aan de bedragen komt, welke je ingevuld hebt. Toch niet uit het voorbeeld ?

Laatst bewerkt:
ja, ik heb al maanden (denk zelfs jaar) geleden al geverifierd. Maar de optie overschrijven is er gewoon niet

Je wilt toch ook niet overschrijven:o

Haal je account weg, en maak een nieuw aan volgens de instructie.

Maak vooral een sterk wachtwoord !!!

BTW, heb je al eens een betaling gedaan met PayPal, daar je een tijd geleden al geverifieerd bent ? Dan moet je een creditcard of bankrekening gekoppeld hebben.

:D mischien dat ik het verwarend maak.
Heb idd al veel betalingen gedaan met paypal.
Maar dan moest ik altijd mijn paypal saldo bijvullen door een overschrijving te doen naar paypal (en dus een week wachten).

Nu zie ik mensen waarbij die overschrijving niet nodig is, en paypal gewoon het geld van hun bankrekening haalt (en niet creditcard)

gr,
Maxim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan