paypal

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsco19

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
hallo,

allereerst sorry als het hier verkeerd staat, verplaats het als het moet, maar ik kon geen andere plek vinden.

ik heb even een paar vragen over paypal:
1. gebruikt iemand hier paypal en is het betrouwbaar en veilig?

2. hoe werkt het?

3. als je een rekening wilt openen moet je je aanmelden, hier staat :
Door op de knop te klikken, verklaart u:

* PayPal uitdrukkelijk opdracht te geven specifieke informatie over u en uw rekening aan derden mede te delen zoals uiteengezet in het privacybeleid.

*uitdrukkelijk akkoord te gaan met het gebruik van traceringsmethoden van websites, zoals cookies, en met de veilige overdracht van uw persoonlijke gegevens buiten de Europese Unie zoals uiteengezet in het privacybeleid.

wat betekenen het precies?

groetjes
thijsco19

Houdt onder meer in dat externe sites rechtstreeks kunnen linken naar Paypal wanneer je bij zo'n site een betaling doet. Je naam en rekeningnummer (alleen laatste paar cijfers zijn zichtbaar) staan dan al voorgedefinieerd, je hoeft alleen maar je wachtwoord in te vullen.

Voor meer info kun je het best mailen met Paypal.

Ja, het is een veilig systeem met ook kopersbescherming en geschiloplossing. Ik gebruik het al een paar jaar en het bevalt me prima. Het werkt sneller dan b.v. Ideal en je betaalt geen extra kosten voor het overmaken van geld naar het buitenland.
Je kunt een Paypal-rekening koppelen aan je bankrekeningnummer of creditcard. Je hoeft geen saldo op je Paypal-rekening te hebben staan om een transactie te kunnen doen. Zolang er maar geld op je bankrekening staat.

inmiddeld heb ik acount aangemaakt en alles is gelukt.

dus weer een vraag oplost.

bedankt.

Hoi mensen,

Had wat info nodig over Paypal (heb er nog geen ervaring mee). Klopt het dat registratie gratis is? Als ik deze draad zo lees is het een veilig systeem en zeer snel te regelen.
Wat is nu mijn bedoeling: heb net een website afgerond voor een client en deze client heeft recent een speciale
rekening geopend om betalingen te laten doen door o.a. sponsors en ook deelnemers aan een later dit jaar te organiseren evenement.

Even over de logistiek/procedure: client neemt zelf contact op met Paypal, deze verwerkt gegevens, ook rek. nr. dus. Mijn vraag is
krijgt client dan een soort link+image van Paypal zodat ik deze op zijn website kan zetten??

Er is ook nog een Ideal, voor mij meer vertrouwd bijv. bij boekingen in hotels, bestellen whatever etc. What's the difference?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan