Payserver vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

henshin

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Berichten
10
Hoi,

Ik zoek een goede payserver die accountsharing ondersteunt en het liefst zonder snelheidslimiet en anders minimaal 20mb/ps.
Ik heb tele2 als provider. Eweka lijkt me goed (zoals anderen als hebben gezegt hier) maar daar heb je wel "maar" 8 lijnen. Het liefst heb ik er min. 12 omdat ik een abbonnement wil delen met twee anderen dus 4 lijnen de man.

En kan iemand bevestigen of accountsharing goed werkt met eweka?

Alvast bedankt.
 
Alles bij Eweka werkt top, ook sharing, echte aanrader!
 
Maar hoe zit dat dan precies met die lijnen? Ik ben vandaag pas begonnen met dat hele nieuwsgroepen gebeuren dus ik ben nog een beetje onwetend daarover maar goed. Ik neem aan hoe meer lijnen hoe beter. Maar wat is de maximale snelheid die je uit 1 lijn haald bij eweka? Dat wil ik dan wel graag weten.
 
Haal hier met 4 lijntjes Eweka (de andere 4 dus bij ene kennis) gewoon mijn maximale 20mbit snelheid
 
xsnews zoiezo niet want dan kan ik net zo goed een abbo delen met 1 iemand ipv van 2 anderen als je kijkt naar de prijs. En dan is de retentie bij eweka weer beter. Volgens mij zijn ze niet bepaald duur bij eweka. Of anderen zijn gewoon duur dat kan ook.
 
Haal hier met 4 lijntjes Eweka (de andere 4 dus bij ene kennis) gewoon mijn maximale 20mbit snelheid

Goed om te horen. Als jouw kennis dan ook op hetzelfde moment als jij aan het downloaden bent zijn maximale snelheid kan behalen dan wil ik dat eweka wel :).
 
Ok bedankt. Ik denk dat ik zo wel genoeg info heb. Eweka zal het wel worden maar misschien toch nog even een trial pakken omdat ik nog vrij nieuw ben met dat nieuwsgroepen. En misschien deel ik het alsnog met 2 anderen aangezien ze bij eweka je 50mbit/ps beloven. Dat zou dan 6,25mbit/ps per lijn zijn. Ik haal niet meer dan 1250mb/ps dus met 2 of hooguit 3 lijnen zal ik het wel redden denk ik.
 
Ik heb ook eweka en het werkt super, 1 keer registreren / aanmelden en klaar.

Voordeel van Eweka is dat het een Pre-paid principe is.

1 maand kost 7,50. Maar als je gelijk bv 30,- stort heb je 4 maanden.
Ga je 3 weken of vakantie en download je amper. Dan betaal je een maand niet.

Ook kun je een SMS versturen ipv een hele maand betalen , dan kost het 1,10euro voor 24 uur eweka gebruik.
Makkelijk als je alles al hebt klaar gezet en alleen nog moet downloaden
 
Kan je bij eweka trouwens ook je account pauzeren? Dus als je bijv. op vakantie gaat en je heb al een abbo dat je dan niet voor niets betaald. Sommige aanbieders hebben dat namelijk.
 
Eweka is geen abbo, het is op prepaid basis.

http://www.eweka.nl/

Het is mij niet bekent dat je eweka kan "pauzeren"

Maar als je weet dan je bv 3 weken van Juni op vakantie gaat, dan betaal je toch een maand niet.
Je registratie ect. vervalt niet. AL doe je 4 maanden niets met eweka en stort dan pas geld.
Blijf je je de zelfde naam ect houden
 
"dan betaal je toch een maand niet" Ja dat snap ik maar ik wou het gewoon even weten. Ik denk trouwens ook niet dat ik het nodig zou hebben. Bedankt voor de info.
 
Eweka is geen abbo, het is op prepaid basis.

http://www.eweka.nl/

Het is mij niet bekent dat je eweka kan "pauzeren"

Maar als je weet dan je bv 3 weken van Juni op vakantie gaat, dan betaal je toch een maand niet.
Je registratie ect. vervalt niet. AL doe je 4 maanden niets met eweka en stort dan pas geld.
Blijf je je de zelfde naam ect houden

Let erbij wel op dat je daarna dan mogelijk op een andere server wordt aangesloten. Je serveradres zal je dan mogelijk moeten aanpassen bij de instellingen van je reader. Dit ontvang je bij je bevestigingsmail van je betaling.
 
of je neemt download2day. dat heeft ook een prepaid principe op basis van tijdsduur of op basis van download hoeveelheid. dus als je niet zoveel download kan je misschien wel een jaar doen met een 500 gieg abo.
 
Let erbij wel op dat je daarna dan mogelijk op een andere server wordt aangesloten. Je serveradres zal je dan mogelijk moeten aanpassen bij de instellingen van je reader. Dit ontvang je bij je bevestigingsmail van je betaling.

Hoeft niet perse... Wat je ook kan doen is via een Encrypted Server Connection (SSL)... Ten eerste is het om een soort download detectie bij je provider te omzeilen (fair use policy)
In tabblad Genaral Settings van je Server Setup typ je in Server Adress: sslreader.eweka.nl
Port 563
Vink SSL aan
Server Login Details typ je je gegevens in en vink je het hokje aan...

Telkens als je voor een maandje of dergelijk betaal en het bedrag is bij Eweka binnen dan kan je gelijk je gang gaan zonder iets in te vullen of te veranderen....

Gr. Nick:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan