payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Wat is een goeie payserver?
Ik zit op de kabel wanadoo.
Maakt het misschien uit welke je neemt of moet je een combinatie hebben??????

Hoi,

Astraweb is een van mijn favorieten.., maar je hebt er wel een creditcard voor nodig..

Groetjes Anne

astraweb ben ik zeer tevreden over.
moet je alleen wel inderdaad een creditkaart hebben.
ik heb er gewoon 25 gb "gekocht". alles wat ik niet met nova meer te pakken krijg of te incompleet is ,pak ik met astraweb.is voor mij het voordeligst,want nova is ook gewoon goed.

mario

Zelf zit ik bij www.virtualbox.nl

Kost net geen 50 euro per 3 maand. Voordeel hierbij is dat je geld over kunt maken ipv een creditcard betaling

Geplaatst door mario-angela
astraweb ben ik zeer tevreden over.
moet je alleen wel inderdaad een creditkaart hebben.
ik heb er gewoon 25 gb "gekocht". alles wat ik niet met nova meer te pakken krijg of te incompleet is ,pak ik met astraweb.is voor mij het voordeligst,want nova is ook gewoon goed.

mario

Dit wil ik dus ook, GB kopen en weer betalen als het op is. Ik wil alleen niet werken met een creditcard maar gewoon het geld over maken.
Bestaat er zo'n payserver die ook nog goed is?

Ik zou graag willen weten wie er goede ervaringen heeft met virtualbox en tweaknews zijn ze vaak offline en hoe snel zijn ze?
Zit er ook over te denken om een payserver te nemen, is het nou echt veel beter dan de newsserver van je ISP?

Laatst bewerkt:
ik vindt het grote voordeel dat het er gewoon veel langer op staat dan bij je eigen isp.
bij mij is dat nova.
bij nova 2 dagen retentie,bij astraweb is het twee weken.

mario

Geplaatst door mario-angela
ik vindt het grote voordeel dat het er gewoon veel langer op staat dan bij je eigen isp.
bij mij is dat nova.
bij nova 2 dagen retentie,bij astraweb is het twee weken.

mario

En met welke snelheid download je?En heb je vaak last van corrupte bestandjes?

Geplaatst door Ben2005
Ik zou graag willen weten wie er goede ervaringen heeft met virtualbox en tweaknews zijn ze vaak offline en hoe snel zijn ze?
Zit er ook over te denken om een payserver te nemen, is het nou echt veel beter dan de newsserver van je ISP?

Virtualbox is bijna niet offline en het downloaden heeft ook te maken met de snelheid van je provider. Zelf heb ik een 4mbit lijn van @home en die haal ik zeer regelmatig. Corrupte bestanden zitten er weleens tussen maar dat heeft dan vaak te maken met provider van uploader

Het is eigenlijk tegen mijn principe, betalen :) , maar ik heb sinds vandaag een payserver , namelijk eweka.

Ik vond eerst dat ik al genoeg betaalde, maar de laatste tijd had ik problemen met de server van zonnet, downloaden ging vaak heel traag, bestanden waren incompleet. En ik had goede verhalen gehoord over eweka dus ik dacht laat ik het eens proberen.

Aanmelden ging heel eenvoudig, Gisteren gewoon een formulier ingevuld op hun site, vervolgens krijg je een mailtje over wat en hoe, en ik heb toen meteen telefonisch met de girofoon 7,50 euro overgemaakt op hun rekening .
Vandaag al kreeg ik mijn inloggegevens van eweka.
Je hebt geen opzegtermijn (het is nl. prepaid), en je kunt onbeperkt downloaden.

Hij draait nu een tijdje en ik heb tot nu toe al een aardig aantal bestandjes binnengehaald die niet meer op zonnet stonden... De snelheid schommelt een beetje tussen de 120 en 150 kb/s (snelheid van de kpn is ook al verhoogd deze week bij ons,merkte ik :))

En hoewel het een dure tijd is, valt €7,50 best nog wel mee.
Een paar jaar geleden toen adsl bij ons uitkwam betaalde ik 99 guldentjes voor mijn adsl 512kb/sec abonnement. Nu dus 37,50 (30 euro zonnet en 7,50 eweka) euro voor een 1600kb/sec

Nouja mijn eerste indruk van eweka is in ieder geval goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan