Ik heb hier een Packard Bell laptop liggen, waar de hardeschijf van was gecrashed (incl backup van windows en de drivers wat op een aparte partitie staat).
Na veel geklooi met een nieuwe hardeschijf windows vista er opnieuw opgezet, en de drivers die ik van te voren had opgezocht opnieuw geinstalleerd.
Nou blijkt dus dat ook al heb ik de driver opgezocht en geinstalleerd, dat als ik de apparaatbeheer open, hij nogsteeds aangeeft dat de wlan adapter niet is geinstalleerd, en de fabrikant ervan onbekend is.
Naar mijn weten moet dit de volgende wlan adapter zijn:
Realtek RTL8187B
Ik heb de driver zowel van de PB website afgehaald (hun ftp download), en ook via de website van realtek zelf, waar mij een driver plus utility word voorgeschoteld.
De driver van de PB site heeft helemaal geen effect
De driver van de Realtek site ook niet, en de utility zegt niets te kunnen vinden.
Of die utility nou draadloze netwerken bedoelt, of de adapter zelf, geen idee.
Het werkt in ieder geval niet, en ik word er een beetje hopeloos van.
Iemand die mij kan helpen?
Na veel geklooi met een nieuwe hardeschijf windows vista er opnieuw opgezet, en de drivers die ik van te voren had opgezocht opnieuw geinstalleerd.
Nou blijkt dus dat ook al heb ik de driver opgezocht en geinstalleerd, dat als ik de apparaatbeheer open, hij nogsteeds aangeeft dat de wlan adapter niet is geinstalleerd, en de fabrikant ervan onbekend is.
Naar mijn weten moet dit de volgende wlan adapter zijn:
Realtek RTL8187B
Ik heb de driver zowel van de PB website afgehaald (hun ftp download), en ook via de website van realtek zelf, waar mij een driver plus utility word voorgeschoteld.
De driver van de PB site heeft helemaal geen effect
De driver van de Realtek site ook niet, en de utility zegt niets te kunnen vinden.
Of die utility nou draadloze netwerken bedoelt, of de adapter zelf, geen idee.
Het werkt in ieder geval niet, en ik word er een beetje hopeloos van.
Iemand die mij kan helpen?