PC 24op24

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
IK laat tegenwoordig mijn computer aan 24op24 eveneens webcam en andere toestellen.
Kan dit kwaad voor mijn systeem of kan de boel na enkel maanden springen of moet het systeem verplicht rusten ?

Mensen moeten rusten af en toe. Computers niet. Hoe langer een computer aanstaat hoe harder de slijtage gevoelige delen slijten.

ik zou er wel een ups achter zetten. Deze ka piekspanning opvangen en je computer netjes afsluiten als de stroom uitvalt.

suc6.

Geplaatst door cort
zo'n stomme vraag kan enkel maar komen van nen belg
ja en de negatieve reactie daarop ook.

Ach, ik heb zelfs wel eens horen beweren dat het beter zou zijn om een PC continu te laten draaien. Wellicht dat je af en toe moet herstarten omdat Microslob nog wel eens slordig is met de bitjes die dan je geheugen gaan zitten vervuilen. Verder kan het geen kwaad (behalve in de portomonee, zo'n PC gebruikt best wel heel wat stroom).

Geplaatst door BrEeZeR

Normaal doen, of niet weer komen. Excuses is ook op z'n plaats.
Hij heeft vanavond al meer van dit soort acties gehad. Zoek maar even op zijn gebruiksnaam.

reactie

Een Belg laat zijn PC aan staan want die werkt altijd door,

de Nederlander doet het iets rustiger...

Dat is nu het verschil ....

Nederlanders zijn wel zo :) :) :) !

Laatst bewerkt:
Geplaatst door cort
zo'n stomme vraag kan enkel maar komen van nen belg
En zo'n pretentieus antwoord kan enkel maar komen van iemand uit Bruussel, de bieg cietie. Als je andere leden niet met respect kunt behandelen zal je niet lang overleven op deze site, vrees ik. Gaarne een beetje indijken dus.

Tot zover de offtopic mededeling.

Pff is het weer nationale zeik-eens-wat-mensen-af week ofzo? :rolleyes:

Blijf nu gewoon ontopic en mekker niet zo.

Ga je voortaan dan ergens anders afreageren. Je gedrag was behoorlijk irritant.

Is het nu afgelopen??

Ga anders prive met elkaar eea bespreken

bedenk je ook even dat officiele hosters van websites hun servers ook 24/7 (de goeien dan) aan hebben staan voor hun klanten, en deze pc's gaan ook niet om de week een meltdown door...
maar deze servers hebben natuurlijk wel uitstekende pc-onderdelen, koeling, backup stroom enzo...maar opzich, met een beetje pc moet het niet al te veel kwaad kunnen

succes

Je comp aan laten staan,,, moet jezelf weten niet schrikken als je elect rekening binnen komt.
24 op 24 wil niet weten wat dat gaat kosten per jaar.
Maar ja, ben een zeeuw, dus ook zuinig.

Enne Veurne, ken ik, bij onze zuiderburen is het niet zo gehaast als bij ons. Was op school in Koksijde dus kan het weten. Ze smaken toch wel die pintjes daar.

groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan