Pc aanbieding Kruidvat 13/1/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

njgv

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
221
Hallo leden van helpmij,
Zag onlangs deze advertentie van het kruidvat mbt pc met onderstaande specificaties.
De prijs staat me wel aan, maar ik had graag vernomen of dit een goede pc is.
Jullie hebben er veel meer verstand van dan ik, dus ik ga van jullie expertise uit.
Dank voor uw medewerking.
Niek.


PC GEAR computer
Ultra-stijlvolle pc die een indrukwekkende computerkracht combineert met digitale fotografie-, video- en audiofuncties voor een bijzondere multimedia-ervaring.

Specificaties:
- Processor Intel Pentium D Dual Core 915
- 512 MB DDR 2 intern geheugen
- NVidea Geforce videokaart met 128 MB geheugen
- Moederbord SRock
- Maxtor harddisk 160 GB
- Samsung DVD writer dual layer met lightscribe
- Cardreader
- Multimedia keyboard
- Optische muis
- Windows XP Home
- Internetkaart aanwezig, alleen niet draadloos.
- Totaal 7 usb poorten
- Audio aansluitingen ook op voorkant

Bestel nu deze geweldige computer voor slechts 359,00 euro.


Van € 599,-
Voor € 359,-
 
Voor de prijs is het een redelijk systeem maar wat wil je met je nieuwe pc gaan doen, want zoals je uit de prijs waarschijnlijk zelf ook al afgeleid hebt is deze pc geen pc waar je wonderen van moet verwachten. Voor wat internetten, mailen, Office gebruiken (Word, Excel e.d), chatten en wat foto's bewerken zal dit een prima pc'tje zijn maar als je aan de slag gaat met wat zwaardere programma's of zelf games, dan vrees ik dat je niet veel aan deze pc zult hebben.
 
Re

Ok bedankt voor je antwoord.
Ik maak hieruit dus op dat ik de huidige games wel kan vergeten.
En ik maar denken dat die dual core processor en 128 Mb. videokaart toch wel aardig aan de maat waren.
 
Ok bedankt voor je antwoord.
Ik maak hieruit dus op dat ik de huidige games wel kan vergeten.
En ik maar denken dat die dual core processor en 128 Mb. videokaart toch wel aardig aan de maat waren.

Ze zijn wel aardig aan de maat, en een Quad Core en een een 8800GTX zijn ook zeker niet nodig voor de meeste applicaties en games maar huidige games lekker spelen gaat niet met jouw configuratie.
Die processor is trouwens van de Pentium D Dual Core serie, dat zijn wel de goedkoopste Dual Core processoren van Intel die er zijn, het is niet een volwaardige Dual Core zoals de E6750.
 
Ben dit eens met michael. niet echt een pracht pc en voor dezelfde prijs kan je heel wat beters krijgen. Ik raad je in dit geval een AMDx2 aan die hebben voor lager klasse pc's een betere prijs/kwalitijtsverhouding. Als je een pc wil met een goede prijs/kwalitijt verhouding raad ik je toch echt een computerwinkel aan en dan het liefst een grote. bijv:
Alternate, 4launch.

ik vind 512mb ram ronduit slecht, ik heb een 4jaar oude pc en die had 512mb ram (inmiddels uitgebreid)
ook is 128mb videokaart echt niks. neem op z'n minst 256mb. maarja het is altijd de vraag wat wil je ermee doen
 
Laatst bewerkt:
Dit was 3-4 jaar geleden een redelijke machine. Voor internetten en Office nog wel bruikbaar, maar meer ook niet.

Ron
 
re

Bedankt voor alle reakties op mijn vraag.
Deze hebben mij er toe doen besluiten af te zien van de aankoop van deze pc met vermelde configuratie.
gr.
Niek.
 
dit is misschien een aardig systeem:

GroteFoto-XKOOHE43.jpg

samengesteld op alternate
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan