pc aanschaf wie geeft advies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,

ik wil graag een desktop pc aanschaffen alleen nu zou ik graag wat advies willen.
ik wil namelijk een pc hebben waar een goeie basis in zit en waar ik dan zelf een goeie videocard in kan stoppen. hij moet niet meer kosten dan 500 euro(zonder de videocard). weet iemand misschien zoon desktop pc of een site? ik heb er zelf ook al naar gezocht maar overal zit al een (redelijke) videocard in maar ik wil er zelf een betere in stoppen want ik hou wel van een beetje gamen:P dus ik heb dan een goeie basis nodig. wie geeft advies?

alvast bedankt.

Drioras

Hallo,

Kan je zelf ook Pc's in elkaar zetten? (assembleren)
Dit heb ik zelf gedaan en het scheelt je euro's. En je kan zelf beslissen of je
een videokaart koopt. Dan heb je voor die prijs een goeie Qaudcore met 4gig intern.

edit : Je kan ook natuurlijk op Alternate zelf je pc laten in elkaar zetten. Hier heb je de link :
http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/circleView.html?cn=1&tn=BUILDERS

mvg,

Gerrit

Laatst bewerkt:
ja daar zat ik ook al over na te denken maar dan kom je al gauw met een beetje redelijke pc boven de 500 euro uit:S en met het helemaal zelf bouwen is het wel zo dat ik niet zo goed weet welke delen er goed bij elkaar werken:S
maar inv bedankt voor je antwoord

nog iemand anders een idee?

alvast bedankt
drioras

Bij www.xxod.nl kun je ook systemen kopen en die aanpassen naar eigen wil.
Maar ik denk niet dat je ook pc's kan kopen zonder videokaart. (of je moet ze even bellen?)
Ik denk zelf dat er geen enkele site is waar je ze zonder videokaart kan kopen. Zelf onderdelen bestellen lijkt me dan de beste optie. En bij alternate word aangegeven wat op elkaar past. En rond de 500 euro kan je een aardig systeem in elkaar zetten. (Exclusief monitor).

En nog succes verder dan:thumb::thumb:

mvg,

Gerrit

ja daar zat ik ook al over na te denken maar dan kom je al gauw met een beetje redelijke pc boven de 500 euro uit:S en met het helemaal zelf bouwen is het wel zo dat ik niet zo goed weet welke delen er goed bij elkaar werken:S
maar inv bedankt voor je antwoord

nog iemand anders een idee?

alvast bedankt
drioras

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/30151
zonder windows, maar incl assemblage.
Als je het zelf kan, dan kan het nog wat beter. Dan zou je bijv een betere kast of voeding kunnen kopen.
Incl windows voor 500 euro kan ook, maar dan moet je wel overal op besparen en wordt de kwaliteit wel wat minder.

bedankt voor alle reacties.

ik hoef zelf geen monitor of windows te hebben of een muis, want dat heb ik zelf allemaal al.
maar dan ga ik nu even jullie links bekijken:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan