pc aansluiten aan tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspeleers

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
kan iemand mij helpen ?
ik heb een acer pc aspire 9402 en zou die graag aansluiten aan mijn TV maar er zit geen video aansluiting op. kan dit via usb of op de poort van het extra scherm.
IK wil graag een powerpoint via de computer langs mijn tv zien en het zo opnemen op de harde schijf van de videorecorder.
ik heb gehoord dat er zelfs een draadloze verbinding bestaat (via de usb poort) die de beelden van je pc naar je tv overstraalt.
weet er iemand een oplossing.
groetjes Aime

Ik denk dat als je hem op een tv wilt aansluiten je of een beamer moet kopen ( dat is dus duur ) of een andere video kaart laten inbouwen met tv out optie maar via usb heb ik nog nooit van gehoord, wat je wel kunt proberen mischien is je presentatie als losse plaatjes, dia show of filmpje op een cd te zetten en die in de dvd speler doen, maar dat hangt er weer vanaf wat voor presentatie het is.

Groeten Mark.

Bedankt voor je reactie, op de site van Marmitec spreken ze over een draadloze verbinding
van pc naar tv en dan bestaat er nog een oplossing van pinnacle "pctv pro usb" maar ik weet niet of deze wel voldoen .
Ook bestaat er Powerpoint to video maar daar weet ik ook niet veel over , Ik laat je wel iets weten.
groetjes Aimé

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan